Annons:
Etikettormar
Läst 1196 ggr
felixhaljeskog
9/10/17, 12:06 PM

Möt Han

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skrev att jag skulle åtminstone visa upp min orm, så är han iallafall, på g att käka så tog bilden lite snabbt!

Han heter Han för jag har inget namn som passar honom, så det får bli Han så länge eftersom att jag alltid säger Han till honom hehe 😃

Annons:
felixhaljeskog
9/10/17, 12:11 PM
#1

Mellan 65-68 cm lång e han nu, kunde inte mäta riktigt exakt då han rörde sig rätt mycket och 4 år gammal, våg har jag inte skaffat mig än så vikten återkommer jag med! :)

Carmarino
9/10/17, 12:13 PM
#2

Heter han Solo i efternamn? 😉

Han ser fin ut. Det skulle vara roligt att se resten av honom också.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

felixhaljeskog
9/10/17, 12:30 PM
#3

Haha den frågan har jag fått tidigare, men nej 😃

Ska försöka få en bild på hela honom nästa gång jag hanterar honom, så lägger ja upp den här! 😉

Carmarino
9/10/17, 1:09 PM
#4

Gissade nästan det. När jag såg rubriken så trodde jag att ormen var döpt efter Han Solo, men när jag läst vad du skrivit så förstod jag att det helt enkelt är en "han". 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

felixhaljeskog
9/10/17, 1:26 PM
#5

#4 Du e inte den enda haha, men ja det e bara Han tills jag kommer på något bättre, tills jag kanske ser något speciellt i hans "personlighet". Som hon jag köpte av hade döpt sin till Trassel, just för att den ofta slog knut på sig själv när hon hanterade den 🤔

Carmarino
9/10/17, 1:36 PM
#6

#5 Kul namn. Har också haft en sådan orm. Det var knappt man trodde att han skulle lyckas trassla sig ur knutarna. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
felixhaljeskog
9/10/17, 6:32 PM
#7

#6 Haha ja blir lite kul med en egenskap så där

Fransu
9/11/17, 6:09 PM
#8

Han är jättefin! Vad är Han för orm?

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

felixhaljeskog
9/11/17, 6:46 PM
#9

#8 Tack! Det är en Afrikansk Hussnok :)

Upp till toppen
Annons: