Annons:
Etikettveterinärer
Läst 2439 ggr
AndreasS
1/21/09, 4:00 PM

Jag fick ett PM

Jag har fått ett pm från en medlem som heter joanna8311 som jag gärna vill dela med mig av till er medlemmar och hon skrev följande:

"Hej Andreas och Reptil iFokus!

Bra med en sajt om reptiler!

Jag har ett meddelande till er faktiskt! Jag jobbar som sköterska på Mälaren Smådjursklinik i Sigtuna. Vi är en ganska nystartad klinik som har en avdlening för exotiska djur. Vår nya veterinär Marianne Tornvall jobbade tidigare på Roslagstull och är även känd från TV4s "Veterinärerna". Hon är jätte duktig på allt som har med reptiler att göra och man får gärna kontakta oss vid frågor om såväl medicinska problem som skötsel. Vi svarar på alla typer av frågor!

Vi är en välutrustad klinik med korta väntetider och kunnig personal. Vi ligger lägligt till mellan Uppsala och Stockholm, 10 minuter från E4an avfart Knivsta.

Tänkte bara att du skulle veta :)

www.malarensmadjur.se

Hälsningar

Joanna Hård"


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Annons:
[kobbeuffe]
1/21/09, 5:48 PM
#1

Du kanske ska kolla med henne efter material till en artikel….

AndreasS
1/21/09, 7:15 PM
#2

Jag ska försöka kontakta Marianne Tornvall med en förfrågan om att bli gästskribent här på reptiler iFokus. Skulle vara en ära att få ha en så pass känd person som kan en massa om just reptiler.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Upp till toppen
Annons: