Annons:
Etikettrösta-tävla
Läst 1661 ggr
AndreasS
1/1/09, 1:19 PM

Månadens Tema: I naturen

Denna gång så är temat I naturen som gäller. Det kan vara en egen reptil som man fotat ute i trädgården i ett träd eller varför inte en vild reptil som lever i det vilda.

Bilden ska vara i storleken <<_800x600 pixlar_\>> i bifogad fil, bilden ska följa temat.

Vinnare Månadens Tema: Terrarium

REGLER!

* Bilden får inte verka stötande (använd sunt förnuft) * Du måste ha tillstånd för att publicera bilden.     (Upphovsrätten) * Max ett (1) bidrag per person * Bilden ska följa temat * Bilden måste vara i 800x600 pixlar. (större bilder skalas ner automatiskt) * Alla medlemmar i Reptiler iFokus får vara med.

Bidrag kan lamnas in till och med 20:e Januari och den 23:e Januari kommer alla medlemmar att rösta fram en vinnare. Reglerna för det återkommer jag till då.

Vinnaren i tematävlingen vinner äran att vara bästa temabilden denna månaden samt en plats på första sidan som huvudnyhet 2.

Lycka till!


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Annons:
Wassago
1/1/09, 1:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Då lägger jag in en sommarbild på min Boa c. constrictor tös när hon poserar i Häggen på tomten.

Littlem
1/8/09, 12:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mitt bidrag blir det här då. En snokjuvenil som tar sin första simtur

[kobbeuffe]
1/8/09, 9:12 AM
#3

Kanske inte det smartaste temat du kommit upp med Andreas Cool Jag deltar nog inte den här månaden, tror inte riktigt mina djur vill ligga och posa i snön. Väntar med spänning på nästa tema…

Wassago
1/8/09, 10:41 AM
#4

Härlig bild #2!!

Har du inga bilder från andra sommrar å vårar då kobbeuffe?

AndreasS
1/8/09, 11:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Här är mitt bidrag, taget i sommras.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[kobbeuffe]
1/8/09, 5:51 PM
#6

Wassago nope hade en hdd krasch som de bilderna strök med i Gråter

Annons:
Wassago
1/9/09, 7:28 AM
#7

#6 Lagom kul! Fördelen är att man efter en sådan krasch lär sej lägga upp dubbla back up! Glad Lärde mej först efter två krascher visserligen men ändå… bättre sent ån aldrig!

AndreasS
1/9/09, 1:12 PM
#8

Eller så gör man som mig och lägger ner bilder på skivor. Har lärt mig av alla gånger diskar har kraschat. Oskyldig


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[peter54]
1/9/09, 11:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Alldeles nykläckt svensk snok (Natrix natrix).

AndreasS
1/9/09, 11:50 PM
#10

Åh, 2 bidrag med vilda djur. Me like…


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Wassago
1/10/09, 7:11 PM
#11

#9 Riktigt vackert exemplar å jäkligt fin bild!!

Vattnadal
1/13/09, 2:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Ett hyfsat förälskat par. Hittade dem på en bilväg en sen natt, flyttade dem till min damm istället. Dagen efter satt de kvar, så jag fick fota dem.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Wassago
1/13/09, 4:39 PM
#13

Härligt #12! Man längtar till våren nu!

Annons:
Vattnadal
1/13/09, 4:58 PM
#14

Njae, jag vill ha tillbaka vintern! I lördags kunde maken köra drygt 3 timmar med hundarna oich släden från tomten, idag finns det bara några rester snö och is kvar. Ska bli kallt igen imorrn, håller alla tummar att det snöar med oxå!

Bara vi har snö i södraste Hälsingland, kan ni gått få vara utan där nere!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Wassago
1/13/09, 5:15 PM
#15

Gillade vintern jag med förr, men nu e den bara förknippad med ett långt hellv**e av värk å trötthet! Sen e det inte mycket herptiler att leta efter undeer denna årstiden!

Trollhassel
1/14/09, 6:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Jag matar blodiglar ute i friska luften. Åh, om 5 månader är det sommar!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: