22: Reptilshoppen - Omplaceras

(S) 1.0. Classic majsorm

2016-07-03 15:17 #0 av: Lamina

Säljer nu min Classic kille Johannes. Han är kläckt 2014 och ska enligt uppfödaren vara en hane. Han är van vid hantering och är en väldigt snäll kille, fast jag har hanterat honom väldigt lite sen han flyttade hit.

Han äter vuxna möss utan problem och ömsar och skiter som han ska. Van att äta både i och utanför terrariet.

Säljes p.g.a plötsligt uppkommen bostadsbrist (trasigt terrarium), då jag inte finner det ultimat att han bor inne hos Lukas som redan innan var i behov av större. Jag är dock väldigt mån om vart han hamnar, så hem är viktigare än pris. Tänkte mig alltså mest en symbolisk summa på runt 2-300kr.

Finns i Stora Vika utanför Nynäshamn (Stockholm) Men kan tas med inom hela Stockholms län.

Anmäl
2016-07-07 23:21 #1 av: NiklasTyreso

Lägg upp bild och visa hur fin han är!
Classic kan ha många olika utseenden så den benämningen säger inte så mycket.

Anmäl
2016-07-08 09:55 #2 av: Lamina

#1 Syns inte bilderna jag la upp?

Anmäl
2016-07-11 00:37 #3 av: NiklasTyreso

De syns i datorväskor men inte i mobilversion hos mig så jag såg inte bilderna på telefon.

Anmäl
2016-07-11 13:57 #4 av: Lamina

Ska ta lite nya bilder ikväll och lägga upp, så får vi se om det funkar. (Märkligt egentligen, då jag bara använder min mobil.)

Anmäl
2016-07-11 15:20 #5 av: fluffis

Jag ser bilderna från min surfplatta. Tror det finns ett känt problem med att se bildspel från vissa mobiler. Så prova att lägga upp en ensam bild.

Anmäl
2016-07-12 13:35 #6 av: Lamina

Provar med samma bilder då.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.