2017-07-03 15:22 #0 av: WolfFire93

Ett av de svaraste besluten i mitt liv.
Jag undrar om någon med erfarenhet har plats att ge kärlek till mina älskade ormar?
Tyzon är 9år för 2dagar sedan och Ziber är 5år. Tyzon är föräkrad och har ingen av dem har varit sjuka.
Hona och hane. Jag har haft dem sedan daggmaskar ;)
Tyzon är overkligt snäll, och ziber är hanterbar och bits inte men är snabb iväg :)
Tyzon är extrem kräsen med maten och äter inte råttor(testat döda och levande, han vägrade i 2mån, då gav jag upp), han tar inte heller djur som blivit gasade.
(Han Älskar hamstrar!)
Jag födde upp själv men kan inte det längre så nu är han sur.
Så han har strejkat en del och jag kännde att jag inte har tid att hålla koll på honom med allt annat som händer här hemma.

Så! Jag behöver antingen hitta ett hem åt dem, med någon som har tid/pengar/möjlighet att ge honom den mat han vill ha.
ELLER om jag kan hitta någon som säljer bra uppfödda/avlivade möss/hamstrar/gerbiler så att jag kan försörja honom med det han vill ha...
(Har köpt senast från djuraffär(avlivade) när dem senaste mössen inte accepterades)

Jag vill igentligen inte sälja dem, men om jag hittar ett super bra hem så kanske det känns lättare. En bra kontakt är också viktig.