21: Reptilshoppen - Köpes

(K)ormfoder

2017-07-03 15:29 #0 av: WolfFire93

Jag behöver hitta någon som säljer bra uppfödda/avlivade möss/hamstrar/gerbiler så att jag kan försörja min majsorm med det han vill ha... (Har köpt senast från djuraffär(avlivade) när de senaste mössen inte accepterades) Han vägrar äta det mesta jag köper och vill bara ha hemavlat. Men eftersom jag inte har råd/tid med det längre så behöver jag hitta mat han vill ha, så att jag slipper sälja dem :'( Han äter inte råttor och var inte intresserad av nataler, och han vägrade ta möss som avlivats med gasning. Om jag kan få tag på något som jag kan köpa runt den 19e hade det varit guld! Jag har några gerbiler kvar och några hamstrar, så det är viktigt att jag får tag på nytt den 19e. :') Gärna runt Göteborg så jag har möjlighet att hämta det!

Anmäl
2017-07-17 11:12 #1 av: Ang101

Det finns en djuraffär i Mölndal centrum. Han är expert på reptiler och har bra föda till ormar. Han har sina tips och knep när dom är petiga. Kolla med honom!

Anmäl
2017-08-18 09:41 #2 av: WolfFire93

Tack!

Anmäl
2017-08-22 01:00 #3 av: Nordanälvens

#1 Han må vara bra med reptiler men han är helt värdelös på gnagare, rekommenderar verkligen inte honom.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.