Annons:
Etikettom-sajten
Läst 637 ggr
Draken
2019-11-04 16:07

Skaka liv i siten igen

Hej.

Jag skulle vilja få fart på denna site igen. Den är ganska död, men jag tror att det går att få liv i den igen, om jag bara får lite hjälp.

Är det något särskilt ni vill se på siten har ni förslag på vad som skulle kunna göra siten intressant igen ? Artiklar, bildserier, tävlingar ..you name it..?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Mick13
2020-02-02 22:02
#1

Hej

Jag är en alldeles färsk medlem. För att få liv i forat krävs nog att man kommer högt upp på resultat från sökmotorer. Sedan bra och intressanta artiklar, men det är inte helt lätt själv tar jag emot 10-20 mail per dag  från diverse sajter och kundklubbar kan inte påstå att jag läser allt före jag slänger det. Lycka till

Draken
2020-02-04 09:50
#2

Vi hoppas att det skall bli lite liv och rörelse på siten. Jag funderar på lite nya artiklar som jag skulle kunna göra. men det går trögt.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Mick13
2020-02-12 20:56
#3

Jag vet att man inte blir rik på att driva siter som denna men jag vet att du Rovfisk är en eldsjäl.  Tror att reportage från mässor i lite recensions form är kul att läsa, produkttester är sådant som intresserar mig. Jag brukar kolla upp på olika forum om jag skall köpa något mer kostsamt till akvariet. Gör det själv artiklar läser jag med ,läste flera om att bygga en bakgrund till akvariet men har nu typ 10år senare inte gjort någon. Fort farande väggen bakom som bakgrund 😛. Ingen fisk har klagat ännu.

Draken
2020-02-13 15:13
#4

Jag har några artiklar som jag måste finslipa, men jag tror kanske att reportage från mässor kanske kan bli intressant :)

Kan ju börja med mässan här i Sundsvall den 28 Mars, där jag är en av arrangörena :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Bigjimwest6
2020-03-01 16:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hej mitt namn är Bigjim ..hittade sajten när jag ändrade sökmotor från google till duckduck. Google har blivit så styrt nu så det går knappt att använda. Få fart på denna sida… Dela sidan via Facebook till vänner bekanta Messenger??? Jag har Boa constrictor imperiator i olika morpher samt en Boa sonoran dessert vid namn sir Väs.. 2st röda brasilianska regnbågsboer. 3 st rutpyton en cheynei en rmorph röd caramel och en stor Mcdowli på nästa 300cm. Haft div ödlor tidigare och majsormar ,snok. Ja i reptilväg alltså. Delar orm intresset med min yngsta son 10år.. J a det är väl mer som en passion. Har gått igenom det ena och det andra med mina reptiler och på det viset lärt mig en hel del.

Wassago
2020-03-02 07:40
#6

Håller själv på att plocka ner mina bilder och kommentarerna av densamma pga att standraden sjunkigt ordentligt..För de flesta blir det enformigt m majsorm, skäggaagam, leopardgecko å övriga vanligaste djuren. Så du kan ta bortmej som Medarbetare! Önskar dej en fin sajt!

Annons:
Draken
2020-03-02 12:28
#7

#5 har fäörsökt ganska länge att få igång siten igen, men det verkar inte finnas något intresse. Så jag låter den mest bara ligga.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: