Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Berättelser Nya sajter & nyheter 01: Amfibier 02: Bilder 03: Foder 08: Filmklipp: Så funkar det! 11: Giftormar 12: Grodor & Paddor 13: I media 14: Insekter & kryp 02: Allmän info om din reptil 03: Allmänt om herptiler 15: Minneslunden 16: Mässor/Expon/Träffar 17. Nya sajter & nyheter 18: Om sajten 19: Ormar 21: Reptilshoppen - Köpes 22: Reptilshoppen - Omplaceras 23: Reptilshoppen - Säljes 24: Rösta/Tävla 25: Skorpioner 26: Sköldpaddor 27: Sjukdomar 28: Spindlar Terrarieteknik, byggen och projekt 30: Transporter 31: Trivselregler 32: Veterinärer Off Topic (annat) 34: Ätliga växter till din reptil 35: Ödlor
18: Om sajten

Skaka liv i siten igen

2019-11-04 16:07 #0 av: Rovfisk

Hej.

Jag skulle vilja få fart på denna site igen. Den är ganska död, men jag tror att det går att få liv i den igen, om jag bara får lite hjälp.

Är det något särskilt ni vill se på siten har ni förslag på vad som skulle kunna göra siten intressant igen ? Artiklar, bildserier, tävlingar ..you name it..?

*Sajtvärd på Akvariefisk,,Autism och Anhöriga.
*Arrangör Sundsvalls terariemässa - STM (reptil.hemsida24.se)
*Stödjer debatt ifokus

Anmäl
2020-02-02 22:02 #1 av: Mick13

Hej

Jag är en alldeles färsk medlem. För att få liv i forat krävs nog att man kommer högt upp på resultat från sökmotorer. Sedan bra och intressanta artiklar, men det är inte helt lätt själv tar jag emot 10-20 mail per dag  från diverse sajter och kundklubbar kan inte påstå att jag läser allt före jag slänger det. Lycka till

Anmäl
2020-02-04 09:50 #2 av: Rovfisk

Vi hoppas att det skall bli lite liv och rörelse på siten. Jag funderar på lite nya artiklar som jag skulle kunna göra. men det går trögt.

*Stödjer debatt ifokus

Anmäl
2020-02-12 20:56 #3 av: Mick13

Jag vet att man inte blir rik på att driva siter som denna men jag vet att du Rovfisk är en eldsjäl.  Tror att reportage från mässor i lite recensions form är kul att läsa, produkttester är sådant som intresserar mig. Jag brukar kolla upp på olika forum om jag skall köpa något mer kostsamt till akvariet. Gör det själv artiklar läser jag med ,läste flera om att bygga en bakgrund till akvariet men har nu typ 10år senare inte gjort någon. Fort farande väggen bakom som bakgrund Lipar. Ingen fisk har klagat ännu.

Anmäl
2020-02-13 15:13 #4 av: Rovfisk

jag har n¨gra artiklar som jag måste finslipa, men jag tror kanske att reportage från mässor kanske kan bli intressant :)

Kan ju böärja med mässan här i Sundsvall den 28 Mars, där jag är en av arrangörena :)

*Stödjer debatt ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.