Annons:
Etikettmässor-expon-träffar
Läst 2196 ggr
SamPosse
2015-01-02 19:00

Reptilmässan solna 31/1!

Hej! Laddar nu upp för reptilmässan http://shr-herp.se/expo/ som närmar sig rätt fort :) Är nyfiken på vilka som ska dit, och om några här ska ha med sig lite egna reptiler! Ska införskaffa kungspyton är tanken, så om någon här skall ta med sig någon dit är bilder väldigt välkomna! :)

Annons:
Hanna
2015-01-03 01:34
#1

Hejsan! Jag ska dit. :)

Jag har två normalfärgade hanar till salu för en rimlig slant om du är intresserad. Du får gärna skicka PM så kan vi snacka mer.

Annars kommer jag nog bara att ta med mig bokade djur och två leopardgeckos.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

luckydragonriderkin
2015-01-22 20:31
#2

Jag kommer antagligen komma 😂

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

SamPosse
2015-01-26 19:27
#3

som åskådare eller i bås? :)

[klarabastin]
2015-01-27 14:34
#4

kommer absolut!! har tänk att skaffa min andra rose hair tarantula och undrar om ni vet någon som säljer dem till ett rimligt pris?

luckydragonriderkin
2015-01-27 14:49
#5

jag kommer som åskådare :-) ska köpa en Gecko :-D

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

[Blue_Lugia]
2015-01-28 02:14
#6

Hade vart kul att vara där, men har tyvärr förhinder och jag tror inte ens att jag skulle hitta dit utan bil.

Annons:
Mona22
2015-01-28 11:30
#7

Jag ska dit som besökare . Har bokat några spindlar och kryp.

JACLAR123
2015-01-28 16:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag ska ha bord med föreningen. :) Ska ha en ögonfransgecko hona på bordet och det är vad jag kommer bidra med på bordet. Andra medlemmar kommer ta med ormar m.m. 

Annars har jag bokat 5 ödlor, vara två ska polaren ha. Jag ska också sälja en förbokad gecko.  Till sist ska jag väl köpa tillbehör och träffa massor roligt reptilfolk och prata i evigheter. :)

Bild: Honan jag ska sälja

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

Upp till toppen
Annons: