Expo Syd
Snart är det dags för Expo Syd i Kristianstad (31/8). Vilka ska dit? Några planerade inköp? :)
Skulle det uppskattas med en liten artikel skriven utav mig om utbud med mera på mässan?
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Jag åker inte, det är långt (148 mil t o r) och jag behöver inget just nu. Jag håller mig till mässorna som ligger nära tills vidare :)
Rapporter från mässorna är alltid intressant att läsa.
Jag ska dit, ska köpa 2 kungspyton morpher som jag letat efter och sen köpa med mig ett gäng frysta råttor och lite syrsor..
Kanske eventuellt lite snygg inredning.. får se :)
#1 Ibland kanske det är lika bra att man inte går på alla mässor. Man vet aldrig vad man kan "råka" få med sig hem.😃
#2 Vad blir det för morpher? :)
Själv åker jag dit och kommer stå vid Terrariedjurs bord. 🙂
#3 1.1 het pied :) men funderar även på att hitta ytterligare en till hona av en annan morph till min bumblebee hane.. blir väll 3 ormar med sig hem då kanske.. risken är ju stor när man väl är där :P
Kommer du sälja något djur? :)
#4 Kul! Nej, inga djur. Kommer fotografera och även sälja fotografier. :)
Mamma har förbjudit mig, vi har redan "fullt" här hemma. Förstår inte alls henne, jag har ju bara kommit hem med en ödla från varje mässa jag besökt 😮haha.
#7 Det är mina egna djur jag säljer bilder på. Och även om det var andras jag sålde bilder på så hade det varit fullt lagligt. :)
Jag ska också till Expo syd och jag ska också stå vid terrariedjur.ses bord 🙂Ska bli kul att ses HappyLucky!
#10 Ja, hörde det. Ses där! 😃
Såklart blev man jätte sjuk idag så jag fick stanna hemma.. 😕
Av alla dagar.. varför just idag??
Någon som kanske har lust att lägga upp lite bilder sen från mässan?
Skulle blivit jätte glad.
#12 Fixar bilder senare eller imorgon :)
Nu finns det en artikel uppe på terrariedjur för den som vill se. :) Bilderna är fotograferade utav mig. http://www.terrariedjur.se/?page=articles&sub=art&aid=24
#14 För du inte noter till dina bilder så att man kan få lite info om vem man ser, vilket djur osv?
#15 Nej, jag tänkte det, men det blev inte så ändå. 😐 Ska försöka tänka på det till nästa gång! ;)