Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettmässor-expon-träffar
Läst 1662 ggr
Hanna
0

Expo Syd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart är det dags för Expo Syd i Kristianstad (31/8). Vilka ska dit? Några planerade inköp? :)
Skulle det uppskattas med en liten artikel skriven utav mig om utbud med mera på mässan?

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[peter54]
0

Jag åker inte, det är långt (148 mil t o r) och jag behöver inget just nu. Jag håller mig till mässorna som ligger nära tills vidare :)

Rapporter från mässorna är alltid intressant att läsa.

Cham
0

Jag ska dit, ska köpa 2 kungspyton morpher som jag letat efter och sen köpa med mig ett gäng frysta råttor och lite syrsor..
Kanske eventuellt lite snygg inredning.. får se :)

Hanna
0

#1 Ibland kanske det är lika bra att man inte går på alla mässor. Man vet aldrig vad man kan "råka" få med sig hem.😃

#2 Vad blir det för morpher? :)

Själv åker jag dit och kommer stå vid Terrariedjurs bord. 🙂

Cham
0

#3 1.1 het pied :) men funderar även på att hitta ytterligare en till hona av en annan morph till min bumblebee hane.. blir väll 3 ormar med sig hem då kanske.. risken är ju stor när man väl är där :P

Kommer du sälja något djur? :)

Hanna
0

#4 Kul! Nej, inga djur. Kommer fotografera och även sälja fotografier. :)

[Justie]
0

Mamma har förbjudit mig, vi har redan "fullt" här hemma. Förstår inte alls henne, jag har ju bara kommit hem med en ödla från varje mässa jag besökt 😮haha.

Smilla W
0

Jag ska dit, på listan står 1.2 Epicrates cenchria cenchria och en pied kungspyton. #5 är bara nyfiken, är det verkligen tillåtet att fotografera andras djur och sälja bilderna?

MVH, Smilla

Medarbetare på Snäckor iFokus

Hanna
0

#7 Det är mina egna djur jag säljer bilder på. Och även om det var andras jag sålde bilder på så hade det varit fullt lagligt. :)

Smilla W
0

#8 Jaha då förstår jag! Vad kul ide att sälja bilder på mässan förresten :)

MVH, Smilla

Medarbetare på Snäckor iFokus

fluffis
0

Jag ska också till Expo syd och jag ska också stå vid terrariedjur.ses bord 🙂Ska bli kul att ses HappyLucky!

Hanna
0

#10 Ja, hörde det. Ses där! 😃

Cham
0

Såklart blev man jätte sjuk idag så jag fick stanna hemma.. 😕
Av alla dagar.. varför just idag??
Någon som kanske har lust att lägga upp lite bilder sen från mässan?
Skulle blivit jätte glad.

Hanna
0

#12 Fixar bilder senare eller imorgon :)

Hanna
0

Nu finns det en artikel uppe på terrariedjur för den som vill se. :) Bilderna är fotograferade utav mig. http://www.terrariedjur.se/?page=articles&sub=art&aid=24

[peter54]
0

#14 För du inte noter till dina bilder så att man kan få lite info om vem man ser, vilket djur osv?

Hanna
0

#15 Nej, jag tänkte det, men det blev inte så ändå. 😐 Ska försöka tänka på det till nästa gång! ;)