vilken upplevelse
jag har som jag tidigare berättat en väldigt svår ormfobi,har försökt vant mig lite härinne,då jag gärna tittar in då och då av den anledning att jag är en sköldpaddsfantast och ägare av fem stycken.kan inte säga att jag lyckats bota mig själv något vidare.har dock märkt av att jag kan i alla fall några sekunder fästa blicken på en gul orm,vet ej varför,men glad för det lilla.Här spelar det ingen roll om det gäller en ofarlig snok eller någon annan orm.Nu till saken,var i Karibien på semester förra vecka.Tänkte ta en promenad till en liten by 2 km bort.De berättade på hotellet att en kajman bodde efter vägen vid vatnet som var riktig träskmark.Men det var tydligen inte många alls som hade sett den,men den bodde där.Men men bäst som vi spatserade där gubben och jag i godan ro,fick jag se ett stort nystan låg ihoprullat på vägen,mitt framför mina sommarsandaler,och herregud säger jag bara,att jag idag lever är ett under.Det vart språngmatch till hotellet där taxi ringdes för transport ner till byn.Fick veta att det var en regnbågsboa av lokalbefolkningen.har rest jättemycket men aldrig upplevt något liknande.