pris Lavender hona majsorm?
Vad tycker ni är det aktuella "marknadsvärdet" på en (avelsklar) majsormshona med morphen Lavender? Frisk, kry utan några problem.
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Ingen som har en uppfattning? :)
Någon som köpt eller sålt en majsorm med morphen Lavender? Pris på den?
Håller den här sida på att dö ut? Man fick alltid svar förr :(
Det är lugnt till och från.
Har du provat att googla på "lavender majsorm pris" eller liknande?
That's a cat...Not a horse.
Det ända jag hittat är en nästan 2 år gammal annons på en Lavender Hane för 500 kr
Tror anledningen till att du inte fått svar är för att ingen riktigt vet. Kan tyvärr inte hjälpa dig med din fråga då jag inte har någon koll på majsormar.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Priser är jättesvårt idag. Å ena sidan borde en juvenil vara billigare än en avelsklar majsorm som är större. Å andra sidan svämmar Sverige över med majsormar och de få köpare som finns vill oftast ha små gulliga juveniler. Samtidigt har priserna gått ner eftersom det finns en (generell) överproduktion. Det är jättesvårt att sälja normalfärgade vuxna majsormar. En i färgen lavender är inte speciellt eftertraktad heller eftersom färgen har funnits i Sverige i en del år redan. Det handlar nog mer om vad man vill ge än om någon egentlig siffra. Jag hade inte gett särskilt mycket för den eftersom det är köparens marknad nu. Å andra sidan är jag inte särskilt desperat heller 🙂 Jag vill påstå att det handlar om hur mycket köparen vill ha den här ormen 🙂