daggecko
Hej jag gillar daggeckos och är väldigt intresserad av dom. tycker det skulle vara kul om någon annan som har en daggecko/ Madagaskar geckoödla som många också kallar det. hade varit kul med typ lite bilder och sånt.
"Bilder och sånt", vad innebär "sånt"? Har just nu en Phelsuma grandis (som dock ska säljas). Berätta gärna vad för typ av bilder du vill se så kan jag säkert visa ett par stycken.
Bilden får ej lånas.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
jag tycker bara det skulle vara kul med bilder på allt möjligt som har med daggeckos att göra. fin daggecko förresten. sånt= vad man känner för.
Jaa, har nog inte så mycket mer bilder än på bara ödlan. Kanske inte är så roligt med tio bilder på samma djur. :)
Skitsöt :)
Synd att du ska sälja. han/hon/hen skulle ju kunna bli fotomodell :)
han tror jag det är förresten.
Ja, det är en hane. Har tyvärr inte platsen eller tiden. Sköter dock självklart om honom som man ska, men jag tror att det säkerligen finns någon som kan ge honom ett bra hem. :)
Snygga bilder. Skulle vara kul om han blev fotomodell.
Och första bilden på tråden (O) Phalesuma grandis, är ju jätte söt. Jag har redan sett bilden så jag behöver inte se bilden igen om du inte tycker det.
Jag har haft den här som bakgrundsbild på min dator.
-Bild borttagen-
#11 Har du fotograferat? :)
Nej, jag hittade den på google bilder. Men lite ära får man ta åt sig så vi kan låtsas att den är min och att det var jag som fota den. :)
Ta bort bilden Vättja. Den kanske inte ska vara här???
Tog bort bilden då google, som jag skrev i en annan tråd, inte är någon bildbank.
Pust, tack för hjälpen.
Den här bilden är lätt min favorit!
Bilden får INTE LÅNAS utan att ha bett om lov och att ge cred till mig. Punkt.
Medarbetare på Skor iFokus
Wow vad snygg, Punkt. Den där bilden är lätt min favorit också.