Medarbetare?
Nu kommer det sig att det står Veterinärer där uppe, men det kan ni väl bara ändra så, men om ni behöver en Medarbetare eller så blir jag gärna det.✉️😇😴👻🌛
PS. jag älskar smajlisar. DS.
Söker inga Medarbetare just nu. Vill gärna att de som är Medarbetare ska ha erfarenhet av reptiler sedan innan, gärna egna, vara aktiva och kunna svara i trådar. Önskvärt är att svaren är långa och informativa. Om jag söker Medarbetare kommer jag att tillfråga de som jag ser är aktiva och svarar på det sätt jag skrev innan, i trådar.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Okej, men om ni behöver så kan ni fråga mig, och nu kom jag på att jag kan ju svara på det viset, för det lär sig ju alla på.
Vad bra att du ändrade grupp. Vad är åldersgränsen för att vara Medarbetare?
Nej, just Medarbetare finns ingen åldersgräns på.
okej.
Vikariat? Någon som behöver semester?
Inga nya Medarbetare nu.
Visst ;) Jag är nog väldigt störande. Jag ska inte störa mer nu, men ni vet vart ni har mig:)
#9 Nej, men jag kommer inte att lägga till Medarbetare för att folk frågar, utan snarare när jag faktiskt känner att det behövs. Det hindrar ju dock inte att man gärna får hjälpa till med att svara i trådar ändå. :)
Nej, men, jag tänker inte så, jag vet att man ska vänta på att bli vald, men om jag skriver jätte mycket här, och ni tänker såhär; Åh, vi måste ha en Medarbetare till!, Så kanske jag kan bli Medarbetare? Och om det är så, så ska jag nog ta och börja skriva lite.
#11 Du tänker rätt men ändå fel. Man ska kunna skriva och svara i trådar utan att behöva ha i bakhuvudet att "Om jag gör detta blir jag medarbetare". Reptiler.ifokus är ju trots allt vårt forum. Alla är viktiga. Utan medlemmar hade det inte varit så stor idé att ha Sajtvärd eller Medarbetare heller. 🙂 Jag lovar att medlemmarna kommer få veta om när det blir en ny Medarbetare. Men denne kommer inte att väljas bara för att den vill bli det och inte heller ska denne känna sig tvingad att skriva i forumet, då är de ju inte riktigt av intresse längre. Det är roligt att du är intresserad mommo, men du ska inte behöva känna tvång att skriva i trådar bara för att du vill bli Medarbetare.
Eller jag menade såhär; Jag skriver i trådar för att det är kul, jag tänker inte på att bli Medarbetare. Ni behöver en ny Medarbetare, och ni väljer mig, jag skriver för fullt och hela livet är roligt. Jag skriver i trådarna för att; Jag gillar reptiler Det kan finnas fakta Det kan även finnas quiz och röstningar eller liknande Jag tycker synd om dom som väntar och väntar men aldrig får svar. Ungefär därför skriver jag, och jag gillar att skriva nya inlägg också.
Vad menar du med "väntar och väntar men aldrig får svar"? Så brukar det väl inte gå till här. Generellt sett är det väl ändå så att den som svarar måste veta svaren på frågorna som ställs, annars är det väl ingen större mening med att svara?
Nej, men om jag vet, så kan jag svara, och om det bara är någon halvtaskig "vad heter ditt djur" fråga så kan man ju svara.
#15 Det är väl precis det ett forum går ut på? Att alla medlemmar hjälps åt med erfarenheter, tips och svar på frågor.. Det är ju inte bara medarbetarna eller sajtvärden som ska svara på frågor… 🙂
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Nej, men det vet jag men bara, typiskt de där komma tecknet vill aldrig väck :) Så nu kanske det funkar att skriva. Jag tänker såhär; Jag är inte Medarbetare än, jag kanske blir det någon gång men det behöver jag inte bli. Nu när jag skriver är jag inte Medarbetare. Jag ser alltså inte ur en medarbetares perspektiv. Allt jag skriver är och blir lite konstig, känns det som :) Det kanske är perfekt, men jag känner mig dum varje gång jag trycker på "Publicera" knappen. Det är nästan alltid så att jag missar att skriva någonting och jag minns inte men jag har antagligen inte skrivit allt i de övre kommentarerna.
Var är AndreasS? Han verkar inte aktiv längre eller hjälper han till mycket utan att vi märker det? :D
Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.
"Åldern är bara en siffra"
"Åldern visar inte din mognad" 
Ja, det har jag också undrat. Han var ju ganska aktiv förr.
Andreas tappade sitt reptilintresse.
Men varför är han fortfarande Medarbetare? Om man inte är aktiv….
#21 Det kan inte jag svara på, men han vill väl vara kvar.
Ja, när jag tog över sajten så frågade jag vilka som ville vara kvar som Medarbetare. Visst, jag skulle säkert kunna ta bort de som inte var aktiva si och så mycket, men de som är Medarbetare nu är ju inte direkt "i vägen".
Precis så jag tänker också Peter. Han har ju även bidragit med en hel del på sajten.
Okej! Jag bara undrar… Ni två gör det galant! :D
Folk undrar och jag svarar.
Precis som nämnts så grundade jag Reptiler iFokus 2007.
Hade gärna vart kvar som Sajtvärd, men ser hellre att någon som brinner för ämnet är det. Intresset för reptiler kvarstår dock men håller inga djur själv. Skulle gärna ha några arter men har man en fru som lider av fobier så har man.
Anledningen till att jag slutade som Sajtvärd är det att dels så jobbar jag en hel del på mitt ordinarie arbete som kock och se vid sidan av det så har jag ett eget företag som fotograf.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Wow, coolt! Du svarade, helt jätte coolt. Men hur visste du att vi pratade om dig?
Som sagt, tittar in lite då och då. Sen har jag kontakt med några personer inom iFokus utanför på andra sidor och IRL.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek