Vattenagam - pris?
Jag har en vattenagamhane på 8 år som jag hade tänkt att sälja p.g.a. att intresset inte längre finns kvar..
Jag hade tänkt att sälja honom + terrarium, men vet inte riktigt vilket pris man skulle kunna sätta? Terrariet är en ombyggd bokhylla från IKEA som vi har målat lite.. ;)
Vad skulle man kunna sätta för pris? Jag tänker såhär - sätter man allt för billigt är väl risken för att en okunnig person köper honom och det vill jag inte, men för dyrt vill man inte heller.. Någon som har en bra idé? :)
Du kan besöka Repti och kolla deras annonsavdelning som är en av sveriges största, Har både köpt och sålt där igenom själv och det finns nästan nåt för alla bland annonserna.
Tack, där låg de på allt mellan 500-2000 beroende på ålder, kön, om terrarium medföljer eller inte..
Tror ni 1000 kr är för mycket?

Nej verkligen inte! De får ju med ett stort rymligt terrarium också, jag tycker det är ett bra pris! Du skulle nästan kunna ta mer!
hum..
beror på hur länge du orkar annonsera. kan dröja ett tag innan man får sålt.
en äldre hane får man tyvärr inte så mycket för. honor är värda mer.
men med terrarium som det medföljer tbh+ödla. kanske 1500:-
folk ser ofta på vilket tbh som medföljer
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Okej!! :) Tack!!
Jag har verkligen inte bråttom, rätt hem är viktigt!!
Hmm.. Jag skickar med UV-lampa, glödlampshållare sitter i (för värmelampa), värmeplatta, matskål, bark, träd, gröna plastväxter.. Hmm.. Tror det var allt.. :)