Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettoff-topic-annat
Läst 1355 ggr
AndreasS
0

Repti folket

Varför inte kontakta den som står som författare av artikeln om att det finns felaktig fakta och dyligt med ett PM Under Kontakta eller PM:a mig som sajtvärd med rätt fakta så ska jag se till att det blir rättat i stället för hugga direkt.
Varför inte försöka hjälpa till istället med artiklar t.ex.
Detta är ett kompliment till alla reptil forum/communitys och INTE en konkurrent.
Både vi och ni vill få fram den rätta faktan varför inte hjälpas åt?
Alla har vi olika kompetens om olika reptiler och spindlar.

Vi värnar ju alla om våra exotiska husdjur.

Mvh
Andreas - Sajtvärd

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

vanessa
0

Vet inte vad ni råkar ut för, men det är något att tänka på. Skicka pm om saker är fel, spring inte iväg som ett barn till en vuxen och skvallra. Istället kan ni bidra med artikel eller trådar. Men var bered på att någon klagar…

Själv saknar jag artiklar/trådar om livet med sin orm, ödla eller sköldpadda. En dag i ormens sällskap, vad som händer, känslorna och så vidare. En personlig vinkling på det hela. Som givetvis kan handla om mer än en dag, men ni förstår. Det känns intressant för mig i varje fall.

Det är två vägar som möts. Dels de som jobbar med sajten som lyssnar på medlemmarna, och så medlemmarna som bidrar med sig själva och skapar trådar med mera. Så låt oss hjälpa de som försöker göra detta till en bra plats i cyberrymden. /Vanessa - som inte ens har en reptil.

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

vanessa
0

Nu har jag läst det hela på Repti.net och måste tyvärr hålla med dem i mycket. Att skriva denna tråd du nu gjort är inte bra, då du skapar bråk istället för att lyssna. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

AndreasS
0

Jag försöker lyssna på dom, men dom kan åtminstånne gå på rätt person på en gång istället för att vara besservissers.
Jag har försökt tro mej, jag har försökt ända sen jag vart medlem på repti för dyga 2 år sen.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Engstrom
0

Ursäkta mig. Jag tillhör det där otrevliga "Repti-folket". Jag känner dock att jag tillhör en av dem som "faktiskt är trevlig". Fast så upplever nog inte du mig i och med detta inlägg?

Om du blir irriterad på att ett par användare kritiserar den här sidan, borde du inte ta åt dig av kritiken och bemöta dem på ett trevligt sätt, istället för att stänga av/idiotförklara dem och starta en tråd där du själv spyr ut en massa onödiga kommentarer över dem? Ger man kritik så beror det på något, och det förekommer en hel del felaktiga "fakta" här. Såg att många artiklar nu tagits bort i alla fall. Hade det inte gått att rätta felen istället? Detta kunde enkelt gjorts genom att kolla upp från FLERA källor, och inte blint tro på EN. Jag menar, om man ändå ska driva en sajt kan man väl anstränga sig och kolla upp att vad man har med på den verkligen stämmer?

Jag hoppas att denna sida kan bli lite större, lite bättre, lite mer korrekt. Försök att ta åt dig av kritiken och förbättra sidan utifrån den, istället för att spy galla på de som försöker hjälpa.

MVH Kristin

AndreasS
0

När jag skrev detta inlägg så var jag irriterad över hur man kan smutskasta allt innehåll på direkten. Jag och mina Medarbetare arbetar för fullt med att få tag i källor och det är inte det lättaste när det redan finns en mängd olika reptilforum/communitys.
Jag ska from nu kolla upp allt och jag får hoppas att mina Medarbetare gör detsamma.

Jag försöker så gott jag kan. Men besitter man en kunskap så är man mer än välkommen att PM:a mig en artikel så ska jag givetvis se till att den blir publicerad.

Mvh Andreas

Engstrom
0

Det sämsta du kunde göra i den situationen då du kände att allt på sidan blev smutskastat på grund av några faktafel, var ju att smutskasta samtliga användare från en annan sida, med undantag för några "som faktiskt är trevliga".

Menmen, känns som om det går att lämna det här nu, och bara hoppas att det går bättre framöver! Vore kul med ett bra reptilforum till. Lycka till!

AndreasS
0

Jo jag vet och jag ångar det bittert också.
Men det är inte roligt att få läsa att sidan inte kommer att överleva, för det tror och hopas jag på att den kommer att göra.

[peter54]
0

AndreasS 

Hmm, en fråga: Vad handlar detta om? Jag fattar inte riktigt. Din rubrik och inläggets text verkar tagna ur ett sammanhang som det inte finns anknytning till här.

Jag är också en av Repti-användarna, dessutom moderator där. Jag har också skrivit några små artiklar och något så kallat "faktablad". Jag vill gärna veta vad allt detta handlar om.

mvh

/Peter

KamillaB
0

#8 Har skickat ett pm till dig angående din fråga.

KamillaB
0

Peter, blinkar inte ett litet kuvert uppe till vänster på din skärm? Ser nämligen att du inte läst än =) Tänkte så det inte kommit bort.

[peter54]
0

Jo jag har sett det och skickat ett svar. Nu förstår jag vad saken gäller och det är tråkigt att gnällspikarna på Repti svämmar över hit, vi har nog problem med dem där.

mvh

/Peter

AndreasS
0

Låser här med denna tråd.

Inlägget är låst för nya kommentarer