Alfons <3
Tänkte skriva lite om min ödla Alfons :)
Alfons är en skäggagam (korsning mellan röd och gul) som är nio år. Jag fick honom på min sexårs dag, och sedan dess har han varit solen i mitt lilla universum <3 Alfons har en kärlek till vårtbitare, som han alltid får på sommrarna. Han har alltid fått komma utomhus på sommrarna, vi har till och med byggt en damm åt honom, eftersom han älskar att bada. <3 Men han brukar även få komma med mej till stranden! Hittills har han badat i kalkbrottet, Lammsjön och Sillen. ;) Affe har ett terrarium som är 1.50 m långt, där finns hans lilla varm grotta och favvo växt + en kall grotta. Fast han är mest vid den varma grottan. Jaa, nu har jag skrivit lite om min skruttis, varför inte skriva om din? :)
Läcker skäggis
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Info om min skäggis Neo hittas här
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Tack tack :D Ska kolla in Neo :)
#6 Gör så
Vad söt :P fast det är ju svårt att se hur djuret verkligen är bara på bild. Men han va söt :)
#8 Har är hur trevlig som helst, gör inga dumheter eller hittar inte på några hyss. Enda gången han blir sur är när våran kattunge kikar in igenom terrariet. Men annars så är han en kelgris. Han gillar och vara ute och springa på golvet och titta på tv och på sommaren så älskar an att vara ute i gräset och strosa omkring.
Precis som Alfons då :)