Problem med albumen
Några av sajten medlemmar har problem med sina fotoalbum.
Jag som Sajtvärd har tagit upp det på värdsajten och jag väntar på svar där. Återkommer när jag fått något svar där vad problemet ligger.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Det har även framkommit att det finns medlemmar som har problem med sin personliga bild vilket också är upptaget på värdsajten. Har inte fått någon information vad det kan bero på ännu, gäller också bilder i fotoalbumen.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Enligt anvariga för iFokus ska nu era album funka.

? Du vet att tråden är låst va?
Den är låst till sajtens medlemmar.

Aha.. sorry, trodde den var låst till Medarbetare.
Det fungerar :)
Synd bara att utrymmet är såpass litet.