Akut hjälp!! Första kull!!!
Fått min första kull på kaninungar nu och dem får inne nu💓 dem är 1 dag gamla och jag har lite frågor som jag vill veta nu fort!
Kaninerna har inte nån riktigt ”bo” utan dem kravlar runt mycket olika håll och är väldigt utspridda. Funderar om jag ska göra grop åt de o lägga ner de eller om jag ska sätta nån kant som dem ej kan komma över så alla får mat.
Hur vet jag att mamman ger barnen mat?
Hur vet jag om den inte får mat?Om kaninerna ej får mat kan jag mata dem på något sätt? Isf med vad och hur mycket osv!
Mamman trampar på dem och låtsas som om dem inte finns typ vad jag sätt. Är det vanligt?
Två stycken kaninbebisar är väldigt fina och stora om magen är det normalt eller är det farligt på något sätt?
Behöver verkligen akut hjälp om dessa frågor är väldigt orolig osv.🥺❤️
- Redigerat 2021-11-24 12:47 av Draken
Det är nog bättre om du ställer frågan på Kanin iFokus istället. Den här sajten handlar om reptiler.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Precis som ovanstående skriver. Ställ din fråga inne på Kanin istället. Där finns det kunniga människor som kan ge dig de svar du söker.