Tillbaka efter 13 år utan reptiler
Nu är jag tillbaka med reptiler efter 13-års uppehåll.
Fram till 2011 höll jag majsorm, samt skäggagam, och var grundaren till denna sajt. Reptiler iFokus grundades 2007, med mig som Medarbetare hade jag 2 av dom största inom den svenska reptil världen. En av dem finns inte längre med oss, han avled för några år sedan efter en tids sjukdom. Den kunskapen och kompetensen som dessa herrar besatt och besitter är enorm och jag har lärt mig massor av dom.
Idag håller jag en skäggagams hona på 2 år, som jag har övertagit från en väns arbetskollega. Jag fick hem henne igår och hon är framåt och nyfiken så in i bombens. Både min sambo och våra barn är helt fascinerad av henne.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Välkommen tillbaka :)
#1: Tusen tack
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Jag följde denna sida tack vare Peter.
Jag har själv aldrig ägt reptiler men tycker de är fascinerande.
/Maria
#3: Ok, där ser man. Saknar Peters farsinerade berättelser. Har lärt mig mycket tackvare både av PeterM / Peter54 (Peter) och Wassago (Ingo).
- Redigerat 2024-07-30 17:57 av AndreasS