Hundratals ormar lämnades att dö
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1591468.ab
Artikeln säger allt..
När folk missköter djur så här så säger jag de ska inte ha barn heller de lär missköta dem med. Min personliga åsikt.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Fy F** för en del människor, hjärtat blöder när man ser/hör sådanthär… Kan bara hålla med dej Mymlan!!!!

Ja, man blir både arg och ledsen på samma gång. Vilka hjärtlösa typer!
Fy f--, finner inga ord för sånna människor.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Jag väntar med att fördöma innan jag vet vad som egentligen hänt. Visst är det fruktansvärt att djur behandlas så, men ägarna kanske har råkat ut för en olycka eller vad som helst.
Vad jag har förstått av artiklarna jag läst i aftonbladet, ekuriren och i VLT så har ägarna lämnat lgh:en redan i december och lämnat ormar, gnagare och kackelackor vind för våg. Detta är inte i min mening värdigt dessa djur, kan man inte ta ansvar för sina djur så kan man be om hjälp med omplacering. Måtte myndigheterna få tag i dom ansvariga så dom får stå till svars för sina handlingar.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Ville inte läsa, det är så hemskt :'( Och jag bor i närheten, typ 1 mil därifrån!

Helt sannslöst !! Att folk kan med å göra så ……sånt kan göra en riktigt irriterad.