Reptiler iFokus

Reptiler

Etikett: off-topic-annat
Läst 1455 ggr
AndreasS
0

Vad jobbar ni med?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vara roligt att få veta vad alla jobbar med.

Själv så är jag just nu arbetssökande kock med 13 års erfarenhet, men har även jobbat som telefonförsäljare av idrottsböcker och jobbat som ventilationsmontör och inom jordbruk och med hästar.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Wassago
0

Själv är jag numera tyvärr förtidspensionerad efter en svår bilolycka -02. Men innan dess hade jag världens underbaraste jobb, arbetat med djur i nästan hela mitt liv, både i djurparker samt drivit ett eget tropikhus, under mina år i djurparkerna arbetade jag främst med Apor, Lejon och Elefanter.

koffra
0

Jag arbetar som servicetekniker på en stor postorderfirma . Mitt jobb innfattar lite av varje som ex. elektriker , svetsare , automation , snickare , fastighetsskötare och verkstad.

Det är i stora drag vad jag sysslar med nu . Har jobbat med lite olika innan som snickare ,ventilationsmontör ,solfilmssättare ,verkstad mfl.

[daniel85]
0

pluggar =)

Mona22
0

jobbar just nu som vårdbiträde.

har jobbat som flygplanslastare, städare,säljare, målare och haft andra småjobb.

[Catteklina]
0

Jag pluggar just nu och hoppar ibland in extra i en djuraffär när det behövs hjälp.

Vattnadal
0

Jobbar 50% i djuraffär, 50% med djuren hemma! Flört

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Mymlan
0

Sjukpensionär..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Venom79
0

Jobbar som stenarbetare ( gör gravstenar och köksbänkar)

jamppa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.