Reptiler iFokus

Reptiler

Etikett: off-topic-annat
Läst 1455 ggr
AndreasS
0

Vad jobbar ni med?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vara roligt att få veta vad alla jobbar med.

Själv så är jag just nu arbetssökande kock med 13 års erfarenhet, men har även jobbat som telefonförsäljare av idrottsböcker och jobbat som ventilationsmontör och inom jordbruk och med hästar.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Wassago
0

Själv är jag numera tyvärr förtidspensionerad efter en svår bilolycka -02. Men innan dess hade jag världens underbaraste jobb, arbetat med djur i nästan hela mitt liv, både i djurparker samt drivit ett eget tropikhus, under mina år i djurparkerna arbetade jag främst med Apor, Lejon och Elefanter.

koffra
0

Jag arbetar som servicetekniker på en stor postorderfirma . Mitt jobb innfattar lite av varje som ex. elektriker , svetsare , automation , snickare , fastighetsskötare och verkstad.

Det är i stora drag vad jag sysslar med nu . Har jobbat med lite olika innan som snickare ,ventilationsmontör ,solfilmssättare ,verkstad mfl.

[daniel85]
0

pluggar =)

Mona22
0

jobbar just nu som vårdbiträde.

har jobbat som flygplanslastare, städare,säljare, målare och haft andra småjobb.

[Catteklina]
0

Jag pluggar just nu och hoppar ibland in extra i en djuraffär när det behövs hjälp.

Vattnadal
0

Jobbar 50% i djuraffär, 50% med djuren hemma! Flört

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Mymlan
0

Sjukpensionär..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Venom79
0

Jobbar som stenarbetare ( gör gravstenar och köksbänkar)

jamppa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äger och driver Borås Tropikhus AB, och jobbar då naturligtvis med djur ! :D

Vi har Sveriges största giftormsutställning när det gäller mångfalld i arter. För närvarande håller vi 50st giftormsarter och fler blir det, var så säkra ! Självklart så finns det även ogiftiga snokar, landsköldpaddor, ödlor, spindlar, insekter, grodor, skorpioner mm. Och vårt senaste projekt är apor under 1,5kg, så nu under vinter uppehållet så är det full rulle ! Men det är bara kul, och vi hoppas att besökare under 2008 ska uppskatta alla nya tillskott.

// Therese :)

Mymlan
0

#9 Har ni hemsida?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Wassago
0

Hej!! *L*

Så ni har äntligen hittat hit! Välkommna!!

AndreasS
0

#10 Hemsidan hittar du under länkar. Kika under Tropikhus så finner du den där.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Engstrom
0

Jag går ettan på gymnasiet.. Estet/bild, vilket nog inte är rätt val med tanke på att jag vill bli psykolog/sociolog.

Har tidigare jobbat som medlemsvärvare, och har varit frivillig hjälpreda/sällskap på sjukhus och ålderdomshem. Det är ju alltid kul att kunna hjälpa till :)

[peter54]
0

Jag är också en så kallad sjukpensionär. Det blev jag redan 1985 då jag blev blind, men efter ett antal ögonoperationer fick jag tillbaka synen på ett öga. Sedan blev jag njursjuk och har gått i bloddialys sedan 1990. Jag har varit diabetiker i 40 år, vilket förstås är grundorsaken till övriga medicinska problem. Amputerade båda underbenen för 10 år sedan, men jag går rätt bra med proteser så de flesta ser det inte.

Jag jobbar dock en del ideellt med framför allt textredigering, exempelvis för SHF's tidning "Snoken" och Amazonas skrift "Terrariet". Jag är också ansvarig för språkriktigheten i all offentlig text i Svenska Bågjägareförbundet (SBJF). Jag har några sekreteraruppdrag i diverse styrelser, moderator på Repti.net och medhjälpare här.

Pandae
0

Jag studerar interaktionsdesign på malmö högskola men har extrajobb som maskinoperatör(där jag jobbade innan jag började studera).