Gick i hemska tankar idag!
Jag gick i hemska tankar idag pga min ekonomiska kris just nu och var på väg att sälja min skäggis. Jag la tom ut annons på blocket och fick napp ganska omg. Men så slog tanken mig " Jag kan väl inte sälja min älskade Neo bara för jag har ont om pengar "
Så intressanten fick till svar att han var såld och jag tog bort annonsen från blocket.
Hualigen, tänk vad skulle då mitt intresse för reptiler ta vägen då??? Vill juhe kunna handskas med dom oxå inte bara ha intresset bara för att. Nej min Neo säljer jag inte oavsett hur min ekonomi håller eller inte…
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Vet precis hur det känns! efter en svår bilolycka -02 tvingades jag att sälja av alla mina reptiler, hästar, höns mm, dels pga ekonomin men även på grund av mina skador och långa konvalesens! Det var hemskt!!
Häng du kvar med Neo! Man behöver nån ljusglimt i livet spec. i dåliga tider!
#1 Jodu jag kommer att hålla i Neo, han är mitt allt förutom sambon och mina barn.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek