Stockholms mässan Lördag 26/1
Jag och Koffra åker upp över dagen, är det någån annan härifrån som hade tänkt sej att besöka mässan? Vore kul att eventuellt ses i så fall!
Hade gärna tagit mig till El Stockholmo om ekonomin tillät.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Nä jag hoppar över den här mässan, den ligger alldeles för tidigt på året och mina ormar är i vintervila fortfarande. Jag tycker det är lite tokigt att hålla mässor under vintern eftersom samtliga reptiler från den tempererade klimatzonen per automatik är diskvalificerade då genom sin vintervila.
Jag satsar på Expo Mitt på Täby Park hotell den 29 mars istället.

Har inga pengar alls, jo 120 kr, som jag kanske måste handla mat för… Fast det hinner ju komma lön… Men så minns jag att jag ju åker till stugan på lördag…
Får spara pengar till nästa gång, och hoppas det går bättre då!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Dit måste man ju åka och titta, Säg till och jag kan bjuda er på en kopp kaffe :-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Sorry! Glömde. Tar ni er dit med bil eller annat färdmedel? Om ni åker annat kan jag hjälpa till med bilskjuts från station eller nått, bor i stan.
Jag kommer dit med Vanessa.
Nej, usch, vill upp dit. Men det är rätt långt. Bilresa kan jag glömma att tigga av pojkvännen och tåg är dyrt. Så inte denna gången, pengarna räcker tyvärr inte så långt :(
Jag ska dit. Det blir första mässan för min del och jag ser verkligen fram emot det.
Åker dit med mina föräldrar så det blir ju ett plus att träffa och ha tid att umgås med dem också.

Så Medde och jag ska dit och träffa vissa av er. Det blir kul. Och Täby i mars, noterar i min kalender. Täby Park Hotell är bara ett skutt från mitt hem. Får nog koppla min man så att han inte släpar hem allt när det är i Täby :-)./Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.