Nya bilder på Neo
Gjorde ett litet test idag med mina kameror. Min digitala Samsung S630 tog jag en makrobild och så tog jag en makrobild med min mobil Sony Ericsson k850i. Samsungen har 6 MP och mobilen har 5 MP detta vart resultatet.
Samsung S630
Sony Ericsson k850i
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Ingen dålig bild med din mobilkamera!!! Min mobilkamera suger fett! Man får mer el mindre gissa vad bilden föreställer!!
oj de va inte dåligt :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Jo ni tekniken går framåt, vart chockad själv över resultatet. Lägger upp bilden från digitalkameran också.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
hur är den mobilen ?? skulle du rekomendera den :)?? för jag har kollat lite på den och 2 andra med 5 megapixel
#4 Jag rekomenderar den varmt.
då ska jag köpa den tror jag :)
har letat så länge, tack för tipset ;)
Kan sägas att den kostar dryga 5500:- utan abonnemang.
jag har hittat den för 4000 ;) köper den igenom pappas jobb

#9 Wow :o Bra bild!

#10 Tackar =)
Blev faktiskt själv väldigt överaskad över kvaliten …. !

Var ju inte fel alls!

#9 Mycket bra detaljer i den bilder för att vara 3.2 mp.

#14 A jag är imponerad själv =) .
#13 Fina djur du har !! vad är det för kamera ?
Om jag minns rätt så är det det inte pixlarna som styr kvaliten på bilden . bara storleken . Rätta mig om jag har fel =) . Kan inte så mycket om kameror
#15 Stämmer, pixlarna är inte det viktigaste

Har hört, att det bara gör skillnad upp till 3 Mpix, sen kan det nästan vara sämre med allt för många pixlar för oss amatörer då minsta misstag syns… men som sagt, bara vad jag hört e väldigt kass vad dett gäller tekniska saker. Har inte bara "tummen mitt i handen" har fem på var hand! 

Till # 15, Min kamera heter Sanyo Xacti 6 Mpix, och tack för komplimangen av mina små vänner!