Fotoalbumen
Nu så fungerar fotoalbumen igen som de ska.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Ahh =) Vad trevligt !
Jepp, det är kanon
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Kan man länka in bilder direkt sen eller är det bifoga som gäller ?
Du laddar upp bilder till ifokus

…. nu är jag lite otydlig …Hehe . Ni får ursäkta mig .
Det jag menade var om man kan ladda upp bilderna i albumet och sen ta den adressen å länka in i ett forum så bilden visas där . Eller är det bifoga fil som innan ?
Det går juhe i o f s att göra så genom att högerklicka på bilden i albumet och välja kopiera sen högerklicka i inlägget man skriver och välja klistra in. På så sätt länkas bilden in i inlägget. Detta funkar när man använder en PC med Windows vet inte hur det funkar med mac.
Testade med denna bild så det går att göra så.

Jag måste testa =)
Det funkar ju kanon !
Det var inte meningen att byta trådrikting …..
Jättebra att albumet är igång iaf !! 
Med mac: Man håller trycker ner "command" på macens tangentbord och klickar så blir det högerklick.