Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettom-sajten
Läst 1045 ggr
AndreasS
0

Fotoalbumen

Nu så fungerar fotoalbumen igen som de ska.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

koffra
0

Ahh =) Vad trevligt !

AndreasS
0

Jepp, det är kanon

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

koffra
0

Kan man länka in bilder direkt sen eller är det bifoga som gäller ?

AndreasS
0

Du laddar upp bilder till ifokus

koffra
0

…. nu är jag lite otydlig …Hehe . Ni får ursäkta mig .

Det jag menade var om man kan ladda upp bilderna i albumet och sen ta den adressen å länka in i ett forum så bilden visas där . Eller är det bifoga fil som innan ?

AndreasS
0

Det går juhe i o f s att göra så genom att högerklicka på bilden i albumet och välja kopiera sen högerklicka i inlägget man skriver och välja klistra in. På så sätt länkas bilden in i inlägget. Detta funkar när man använder en PC med Windows vet inte hur det funkar med mac.

Min skäggis Neos nya terrarium

Testade med denna bild så det går att göra så.

koffra
0

Jag måste testa =)

Campbelli X Majsorm Färgmorph Anery

Det funkar ju kanon !

Det var inte meningen att byta trådrikting …..

Jättebra att albumet är igång iaf !! Skrattande

AndreasS
0

Med mac: Man håller trycker ner "command" på macens tangentbord och klickar så blir det högerklick.