Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettormar
Läst 1397 ggr
AndreasS
0

En god nyhet...

Nu är jag jätte lycklig, och inte minst min bonus son [WRE99](javascript:void top.ShowProfile('WRE99') "javascript:void top.ShowProfile('WRE99')"). På tisdag får vi hem en orm i vårat hus. En majsorm som heter April, hur hon ser ut vet jag inte i denna stund men givetvis kommer det bilder på tisdag kväll. Ska få ta över den från min sambos arbetskolega som skaffat sig en boa constrictor och vill ägna sig åt den. Som sagt mer info under tisdagkväll samt bilder på April.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Wassago
0

Vad spännande!! Bara att grattulera och ser fram emot bilder mm!!! Glad

AndreasS
0

Tackar, är full av spritt i benen så jag har redan gjort iordning dess terrarium. Hon får ärva min skäggis gamla akvarium/terrarium.

Bilder kommer det bli i mängder….

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

JT666psycho
0

damn………nästan 2 år gammal…fyller år 14/10, grymmt fin bra humör… skiter bra…. äter levande även dött..   går det bra med wii????

Pimu
0

wii är as kul o funkar hela dagarna här hemma .. kan jag säga allafall .. *thi hi*

AndreasS
0

Får ju träningsvärk av Wii Sports… suckar' men det är as kul ändå….

AndreasS
0

Slog en kik på majsorm.nu och tror att det kan vara en Panterophis guttatus guttatus, vildfärgad inte hundra har försökt jämnfört bilderna på April som #3 har på henne i sitt album och bilder på majsorm.nu

AndreasS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så nu så är jag ganska så nöjd med ormens terrarium. Bottenmatriel jag använder tillfälligt är spån men kommer att köpa reptilbark så fort jag får pengar, så spånet är enbart temuprärt tills den 21:a.

koffra
0

Vad kul !!

Bara att grattulera =) . Ser ut att bli jättebra terrarie till majsormen . Givetvis blir det bättre som du säger med bark istället för spån .

Jag behöver väl inte önska dig lycka till med nya ormen ;) Det kommer att gå fint ändå =)

AndreasS
0

Jepp ska bli kalas roligt med orm.

Bugar och bockar, med barken kommer det att bli en helt annan atmosfär i det.

Önskningar är alltid välkomna, det är ju i a f min första orm som jag har. Och fint fint kommer det att gå…

Wassago
0

Mina första majsormar hette Maistro, Majsan å Popcorn!! Skrattande

Japp, blev ett fint terrarium å det kommer säkert att gå jättebra!!

heavymetalman
0

Lycka till med ormen. det var ett fint terrarium på bilden :-)

Sol-Angelica
0

Rätt orm på rätt plats,,Flört