Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettormar
Läst 639 ggr
AndreasS
0

Barnen vill också hålla

Nu så har alla 3 barnen hållt i April och ingen av dom vart rädda eller nervösa. April skötte sig exemplariskt och var lugn som en filbunke. Hon mös nästan.

Min bonus son William med April i sina händer. Min bonus dotter Jeannie med April i sina händer. Min son Elias på snart 4 år med April i händerna
        William 9 år                        Jeannie 11 år                      Elias 4 år

Klicka på bilderna för större bild.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

vanessa
0

Då blir de snart som Meddes dotter som älskar ormarna och ödlorna, och går med bestämda steg runt på reptilmässor och säger att den är perfekt med mera. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

JT666psycho
0

kärringen då……….när är de dax för henne……

[peter54]
0

Vem är "kärringen"? Du menar väl inte att man ska kalla den man valt att leva med för det allra lägsta epitet som finns för en kvinna?

Jag för min del kallar min fru för "min fru" eller möjligen "älskling", något annat skulle jag aldrig nedlåta mig till, inte ens i ett "locker room".

AndreasS
0

#3 Tror inte att hon tar illa upp, min tantaluring och JT666psycho är arbetskolegor.

#2 Vet inte om hon någonsin kommer att ta i lilla April, hon tar juhe inte ens i Neo. Men har man en fobi så har man, fast det går juhe att bota var juhe själv lite skraj för ormar innan jag fick hem April. Men nu så kelas det varje dag.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Wassago
0

Peter, Kärring är visserligen ett nedsättande ord å något som jag själv endast använt någån enstakaa gång, men ursprungligen kommer ordet av käresta, som blev slang till Käring som sedan blev kärring! Men håller med, låter illa, min dam är min käresta eller fästmön och ofta "min bättre hälft" Skrattande