Reptiler iFokus

Reptiler

Etikett: terrarieteknik
Läst 1126 ggr
JeZZifelt
0

Bakgrunder på rulle?

Hejsan :)

Är det någon som vet någon bra internetbutik där det finns många snygga bakgrunder på rulle?

JeZZifelt
0

Tack så mycket. :)
Har kollat där.

Finns det någon mer sida? :)
Det jag söker efter är någon bagrund med skogstema, ökentema eller liknande.

[peter54]
0

Jag har tidigare köpt fotobakgrunder på metervara både från CM-Tropik och från Reptilcenter, men dessa verkar ha upphört med produkten.

Motiven jag då har köpt är ökentema och regnskogstema. Jag har sett dessa på zoobutiker som har reptiler också.

JeZZifelt
0

Okej, tack så mycket Peter. :)

[peter54]
0

www.zoologia.se/midicart_php_plus/shop/item_list.php?maingroup=Reptiltillbeh%F6r&secondgroup=Bakgrunder " rel="noopener noreferrer" target="_blank">Här hittade jag de som jag köpt tidigare

JeZZifelt
0

Tack för all hjälp, jag tror att jag har bestämt mig nu. :)
Men då har jag en till fråga. :P
Hur sätter man fast bakgrunden utan att det blir några luftbubblor eller liknande, och samtidigt med möjlighet att plocka bort den senare?

AndreasS
0

#6 Antingen som jag har fått gjort med dubbelhäftad tejp eftersom jag har ett bakstycke av plåt i mitt terrarium (funkar om det är trä oxå), men har du glas i bakstycket kan du tejpa det med vanlig tejp på utsidan av terrariet.
Lite svårt att ge ett bra svar när man inte vet vad du har för terrarium.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

JeZZifelt
0

Det är hel-glas med silikon i kanterna, så det funkar alltså bra med vanlig tejp? :)

AndreasS
0

#8 Japp bara och fästa bakgrunden på utsidan med vanlig tejp. =)

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

JeZZifelt
0

Ah, vad bra! :)
Tack så mycket för all hjälp! :D