Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettsköldpaddor
Läst 1154 ggr
Romana_12
0

Sköldpaddor *hjälp*

Jag har två vatten sköldpaddor som heter Mathilda och Paddis. Båda två har typ jack som går igenom hela magen i skalet. Är det allvarligt eller är det bara att strunta i?

Wassago
0

Du kan inte få upp en bild på deras bukar?

vanessa
0

Jacken går att laga. Veterinär gör det. Men frågan är varför de fått dessa? /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Romana_12
0

#1- Kan ta :)
#2- Jag har faktiskt ingen aning varför dom har så..

Wassago
0

Lägg upp den då är du snäll! :)

Romana_12
0

#4 - ja ska

Romana_12
0

Jag ska försöka fota nån dag. Har haft fullt upp med annat. Men ska verkligen försöka . (:

Eva-M
0

hmmm inga foton ? Du kan knappast vara jätte-orolig för paddornas sprickor ??? Förvånansvärt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Går inte mänsklighet o djur före allt annat ???????

Om mina barn eller djur åker på någon åkomma så går dom i första hand…allt annat får vänta och faktiskt är man inte ens oumbärlig vare sig i skolan eller på jobbet…….

AndreasS
0

Är nog villig att hålla med Eva_M. Skulle nått av mina djur eller barn farit illa och jag inte skulle veta hur jag skulle bete mig och någon bad mig lägga upp en bild så skulle jag inte tveka en sekund. Det tar max 1 minut och ta en bild och lägga upp den här.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek