Ny läcker bild...
Nu är jag igång igen med kameran, har plåtat min skäggis i närbild med makro och fick detta resultat.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Snygg bild. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Tack…
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

åååhhhh en så fin skäggis :) det är helt underbara djur….Vi har 4…två små och två äldre…..dom små köpte vi på mässan i malmö i höstas…..dom är både söta och roliga …..
Skulle gärna skaffa en kompis till min Neo, men tycker att det räcker för nu. Har juhe ett halvt zoo hemma.
- 1.0 Skäggagam
- 0.1 Majsorm
- 1.2 Katt
- 15 - 20 tammöss av båda könen med stamtavla

jättebra bild tycker att det är svårt att få bra bilder på reptiler (kan ju bero på min stenålderskamra) men han är jättefin
#5 tack, tycker det går utmärkt att fota i a f mina reptiler. Min skäggis börjar bli van vid att stå modell.
Verkligen en fin bild.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥