Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettbilder
Läst 1094 ggr
AndreasS
0

Ny läcker bild...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag igång igen med kameran, har plåtat min skäggis i närbild med makro och fick detta resultat.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

vanessa
0

Snygg bild. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

AndreasS
0

Tack…

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Eva-M
0

åååhhhh en så fin skäggis :) det är helt underbara djur….Vi har 4…två små och två äldre…..dom små köpte vi på mässan i malmö i höstas…..dom är både söta och roliga …..

AndreasS
0

Skulle gärna skaffa en kompis till min Neo, men tycker att det räcker för nu. Har juhe ett halvt zoo hemma.

• 1.0 Skäggagam
  • 0.1 Majsorm
  • 1.2 Katt
  • 15 - 20 tammöss av båda könen med stamtavla

tira
0

jättebra bild tycker att det är svårt att få bra bilder på reptiler (kan ju bero på min stenålderskamra) men han är jättefin

AndreasS
0

#5 tack, tycker det går utmärkt att fota i a f mina reptiler. Min skäggis börjar bli van vid att stå modell.

medde
0

Verkligen en fin bild.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥