detta trevliga forum!!!
ville bara säga att det är en fröjd att vara inne på detta reptilforum.trevliga människor ect till skillnad till restan av reptil "nätet" för mig som är ny här ute i reptilsfären måste säga att jag kan inte sluta bli chokad inför alla dessa reptilmänniskors attityd kära nån och hos dessa "proffs är medelåldern 20" så är skönt att vara här inne och få lite frisk luft kram till er alla

Jag håller med dig :)
Det är Trevligt här……och man lär ju sig massor :)
Ha en bra dag !
Jag som Sajtvärd för reptiler iFokus tackar allra ödmjukast för detta. Målet med sajten är ju att odla sitt intresse för reptiler och andra terrariedjur och jag har med omsorg valt ut mina Medarbetare och dom besitter alla en stor kunskap och lång erfarenhet av dessa underbara djur.
Tack än en gång.
P.s Glöm inte att sprida reptiler iFokus vidare till era vänner och bekanta som har reptiler så vi kan bli ännu större och få in ännu mera kunskap. D.s
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Kan bara instämma! Detta är en härlig plats att samlas på här! Och även om en del av den trivseln står för Andreas och vi som är medhjälpare så beror det ju åxå till stor del på alla er andra med! Så tycker allt att vi alla kan ta till oss av din fina kritik! Sajtvärd, som medhjälpare och alla medlemmarna här!!
Ha en underbar helg allesammans! 
#3 Håller med, vad vore reptiler utan alla våra trevliga medlemmar…
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek