jaha!!alla hanar
vill först och främst tacka dig andreasS för det jättetydliga bilden på din hane .jag har kollat bilder lite överallt men dom har varit ganska otydliga för mig.kan nu konstatera att min zelda 4(år) är hane (köptes i zooaffär som hona) jag hade köpt honom i vilket fall en underbar ödla.våran stitch var också hane men det har jag misstänkt länge.han är 8-9 månader och nu 35 cm (var 1 dm när jag köpte honom i nov) och min minsta älskling willow är också troligtvis hane .den lilla plutten bara 24 cm och också 8-9 mån inköpt i feb.så blir nog en hona nu till zelda …ja ja det är som det är.tråkigt men inte mkt att göra åt.får bygga ett terrarium till,få se vilka möbler som rycker nu
<<<<tack tira vi är ju här för att hjälpas åt med frågor som vi inte vet svaren på själva.
Hehe, ja du tira ska man gratulera till en hane till eller??
För att veta exakt vad man får så får man nog vända dig till en uppfödare av skäggisar för att vara 100% säker på att du köper en hona.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

ja jag får väl fundera på hur jag ska göra. vill nog ha en ödla till men får väl se om det blir en skäggagam eller någon mindre. tydligen så är det inte helt ovanligt att även honor och hanar inte drar samma och att honan blir terroriserrad.så ja vi får se.