Till Muszimba
Tack så JÄTTEMYCKET för att du förmedlade Majsormen i Kalmar…
En jättetrevlig orm
!
Nu har vi en lycklig flicka här med ! Nu har hon 2 ormar och sin lilla älskade Gecko….

Åh, vad kul med en orm. =)

Ja och vad bra med den här sidan :) Den allra bästa av alla Reptilsidor :)

Vilken tur att allt löste sig. Pratade nyss med "gammelhusse" som var så glad att allt hade gått bra. De kände att ni var rätta personerna för Smile.
#0 Härligt att höra att det gått bra med majsen.
#2 Skönt att höra att ni gillar reptiler iFokus, det ger mig styrkan att bara fortsätta. Reptiler iFokus har inte funnits längre än 6 månader. Jag startade upp den i november 2007. Känns så skönt att veta att jag gjorde rätt även fast jag var osäker på om jag skulle lyckas med sajten som Sajtvärd. Fast inte bara min förtjänst utan mina medarbetares och ni medlemmars också.
Stort tack för att ni valt att vara medlemmar här.
Er sajtvärd
AndreasS
Andréas Sandberg
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Ja du AndreasS du ska bara veta hur bra den här sidan är…
den ALLRA bästa…..det är så god stämning här att man bara trivs som fisken i vattnet…..eller ska man säga som reptilen i terrariet :)
Den är enkel att förstå för mig tex som inte är något snille på det där med internet…..
Det är trevlig stämning…..inget tjafs inget bråk….man kan fråga om allt även om man själv tycker frågan i sig verkar som man har världens okunskap om själva grejjen man frågar om…
Sen jag hittade hit så har jag inte varit inne på dom andra reptilsidorna….
Här finns så mycket kunnigt folk så man behöver inget mer….
Det är ju denna sidan man rekomenderar….till kompisar och så…
Så känn Dig / Er nöjd……för det är kanon här :)

# 3
Vad kul att dom gillade oss :)
Dom vi träffade var trevliga dom med….å du viiiiilken mysig lägenhet …..så skulle jag trivas…..med reptiler o allt :)
Du ska ha stor TACK :)

Eva_M, jag är så glad att bara ha fått hjälpa till med förmedlingen er emellan och höra att allt är till belåtenhet. Vet själv hur viktigt det är med att ha fått rätta känslan av säljaren/uppfödaren när man ska skaffa ett nytt djur. Man ska ju kunna prata lätt med dem.