Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettödlor
Läst 2211 ggr
AndreasS
0

Behöver lite hjälp.

Någon som har en skäggagams hona och som har en bra bild på dennes genitalier? Skulle bli glad om den kunde hjälpa mig med en sådan bild då jag ska skriva ihop en artikel om könsbedömning av skäggagamer.

Skulle någon ha en bild så kan man maila den till mig på reptiler.ifokus(a)gmail.com byt ut (a) mot @ givetvis kommer ägaren till bilden stå med som källa. Bild på hane har jag efetrsom jag själv äger en hane.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

heavymetalman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hane

heavymetalman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hona

Lycka till med skrivandet

AndreasS
0

Humm äger du rättigheterna till bilderna? Vill inte använda dessa bilder om inte du äger rättigheterna till bilderna. Det finns vissa regler inom iFokus som säger att man inte får publicera matrial som är skyddat.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

heavymetalman
0

Tänkte nog lite fel… trodde du ville titta på bilderna…

mvh Patrik

AndreasS
0

Ingen fara Patrik, ville ha en bild på en hona så jag kan skriva ihop en artikel om hur man kan se skilnad mellan en hane och hona.

[Dandelion1000]
0

Skulle kunna fota min lilla Nella.. Ska bara försöka återuppliva min döda kamera… ;)