Nu har den kommit.
För en 14 dagar sen så beställde jag en t-shirt med tryck. Fick beställa en t-shirt gratis när jag skaffade mitt nya webhotell för min hemsida. Så jag gjorde en Reptiler iFokus t-shirt.
T-shirten i sin helhet.
T-shirtens tryck på bröstet.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

hmmm kanske något att spinna vidare på…..det hade ju varit roligt med Reklam :)

Absolut!! Vad skulle det kosta att beställa en sån för oss som gärna och glatt skulle göra reklam för reptiler.ifokus??
här finns vilja att göra reklam :-) jag viiiiiiiiiiiiiiill ha en :-)
Jag fick den via vistaprint.se bara att kolla via deras hemsa, Skulle gärna velat haft tex. en logga på bröstet samt texten AndreasS Sajtvärd på ryggen men skulle vart för dyrt för mig. Kan kolla vad det skulle kosta för att göra en ny beställning av samma tröja.
Återkommer med priser.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Du kunde ju kolla vad vi skulle få för st. om vi gick ihop å köpte 10-15 st??
10 st skulle kosta 630:- och 15 st 980:- båda exkl. frakt.
T-shirten finns i storlekarna S-XXL

Då bokar jag gärna upp mej på en XXL!!
Jag en på XXXXXXL ja just de ja XXL :-)
Jag ska kolla upp med ett annat företag här i Västerås vad jag kan få för st. pris på nått liknande.

Kanon, tror Koffra med e intresserad! Om det e ok med dej så kunde du ju bara maila oss som e intresserade ett konto nr. så får man sätta in pengarna i förskott ink. frakten.. Vore jättekul!!
Jag ska kolla upp exatkta summan per tröja, så hör jag av mig via PM.

Du e en klippa dui!
Priset kommer att hamna någonstans mellan 115:- -125:-/st detta pga av dubbla fraktkostnader. Kanske är enklare för er och gå in på ovannämnda hemsida (se inlägget #0) så kommer priset att hamna runt 100:-/st. Första fraten tillkommer då jag beställer hem tröjorna sen tillkommer frakten för mig för att skicka tröjan till er. Då är det mycket enklare och billigare för er att gå in och beställa tröjan direkt hem till er. Samma utförande ska gå att få oavsett vem som beställer.