Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettallmänt
Läst 1490 ggr
Eva-M
0

GRATTIS ALLA REPTILMAMMOR :)

Idag är det mors dag och då ska väl alla reptilmammor få något extra gott på en sådan dag med tanke hur många barn reptiler ofta får :)

Crotalus-Adamanteus
0

Här får du en fet 1kg råtta att tugga på. Grattis Oskyldig

Eva-M
0

ha ha ha…..jag är ingen reptil…..möjligtvis en huggorm :)

Vet du vad….du var en bra aktör igår :)

Wassago
0

Som kvinnor i allmänhet då Eva?? ;)

AndreasS
0

Ha ha ha ha….. Eller skräcködla ;-)

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Eva-M
0

*ha*ha*ha……Skräcködla…..nääää jag är nog mer som en eldsprutande Drake :) när jag sätter den arga sidan till iaf….Jag lovar då skallrar familjen tänder…så med tanke på skallrandet så behöver vår familj absolut ingen Skallerorm !!!

AndreasS
0

Hahahaha

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

heavymetalman
0

Här skallras inget, finns gott om vatten och långa brandslangar att släcka elden med :P

AndreasS
0

Mannen i huset har talat….

Eva-M
0

ååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh……hmmmmm mobbing på HÖG nivå !!! Fast jag är en härdad….stenhård tjej…så……lets the show go on ….

AndreasS
0

Det är bra #9 stå på dig….

Eva-M
0

Hmmm svårt att stå på sej *S* jag når liksom inte upp :)

AndreasS
0

Då får du väl ta en trappstege till hjälp =-)

Eva-M
0

aha….det var nog därför jag köpte en sån där Ikea-pall du vet en sån med två trappsteg :) Eller kanske var det för att Patrik är så himla lång o jag bara 1.65 ?!?!??

AndreasS
0

Hehe som här hemma då, jag är 193 cm ovan jord och min sambo 160 cm ovan jord.

Eva-M
0

dessa långa män……har ni tagit växtpreparat *S*

AndreasS
0

Hehe

Wassago
0

Jag är mer lång på bredden…………. Glad

Eva-M
0

här har vi med breddgrad ……