Reptilmässa

Trevligt !
Kommer det att bli nått köp och sälj ?
Ja det e meningen att så ska bli :-)
Intresserad? :-)

Vad kul ! Har lite svårt att veta nu om jag kan komma …. men intressant är det !!

He he.. om jag e så värst trevlig låter jag vara osagt… Men det e jag som kommer att finnas på plats hela dagen med en del av mina telingar samt hålla en liten föreläsning om giftorm i allmänhet och med betoning på kobror i synnerhet!
Nyss talat med en av organisatörerna så nu är allt bokat och klart! Hoppas på att få möta många trevliga iFokus medlemmar och reptilintresserade människor i allmänhet! 
Väl mött//I.
Attans att det ska vara så långt till Kalmar… Skulle gärna komma ner och träffas. Men kan ju alltid maila över word filen om reptiler iFokus =-) till dig Ingo. så kan du passa på och göra lite reklam för sajten där =-)
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Tröja skall försöka fixa fram tills dess. Pm:a mig din mailadress så kan jag maila över filen till dig.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Nu hoppas vi på att det kommer mycket folk och dom som bokar bord hit me… isåfall blir nog detta återkommande :-)
Det nya infobladet ligger för beskådning under tråden Fick en förfrågan idag

Tjena!
Kul att det blir något av på hemmaplan för en gångs skull och ännu ett plus är att föreläsaren är en gammal god vän o kompanjon till mig så det ska bli kul att få dig o din dam på besök i sommar igen :o)
Är arrangörerna intresserade av att få fina utställningsdjur till mässan så kanske jag har lite som kan intressera Er, så återkom gärna till mig om det finns intresse av detta.
Ha det gott !
Hej!
Låter högst intressant ska prata me dom andra så hör jag av mig i kväll…
ha det gott /Patrik
puttar upp lite
ah va kul, jag bor ju inte alls långt där ifrån och min mor bor precis runt hörnet. Så ni kan räkna med mig :D
Såg en massa lappar om den mässan på tropikmässan.
Lätt att man kommer inte långt alls ju.
Vet ni om det är några säljare som kommer?

Om jag har lite djur och tillbehör till salu , hur går jag tillväga ? Om det är ok vill säja . Vad kostar det osv . ?