solardrops?
någon som har erfarenhet av dessa för och ev nackdelar.funderar på att prova till ena honan börjar bli lite desperat mvh tira
Har dock ingen erfarenhet av detta men det jag läst så verkar det vara en bra behandling mot bl.a chock, uttorkning, utmattning och svält.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

ja det var vad jag läste också :)

Tira…..vad är solardrops ???
Har du ngn länk eller berätta gärna !
Mvh Eva
Jag hittade det hos reptillagret
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

det rä det jag försöker ta reda på i "reklamen" på den står det att det ska ges vid chock, stress,svält ect.Har också läst flera inlägg(men minns inte var) där dom rekommenderade dom till ödlor i dåligt skick vet att dom finns bl.reptillagret.ska vara d3 och viktiga aminosyror som hjälper upptag.googlar du står det en del.mvh tira

Ska kolla genast !!!

om du hittar intressant info om detta preparat kan inte du vara snäll och skriva om det här mvh tira

hittade något liknande nu som hette hydrolife någon som andvänt?mvh tira

detta ska jag testa till den nya honan.vad tror ni mvh tira

nu har jag beställt hydrolife,talade med en bekant som hade testat det och varmt rekommenderade det mvh tira