Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettterrarieteknik
Läst 1475 ggr
Liz85
0

terrarie säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett terrarie som jag vill bli av med.

Det är helt och är 1 meter brett samt en halv meter djupt. Höjden är även den cirka en halv meter.

Jag vill gärna ha 1600 för det. Bor i Gävle och har tyvärr ingen möjlighet att frakta det till dig. Just nu står det i gamla lägenheten och den har jag bara fram till sista juni. I nya finns ingen plats för det.

(Alla burar och saker som får plats i det säger kanske en hel del, men de ingår inte. Vet bara inte vart de ska göras av… Vill nån ha de sakerna inne i buren kan ett paketpris på dessa habitrailburar/petboxar/leksaker vara 500 kronor.)

AndreasS
0

Lite väl dyrt för min plånbok. Jag gav 500:- för mitt som är 100x50x60 (bxdxh)

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Liz85
0

Okej. Jag kollade iaf runt på blocket bl.a. efter priser på terrarium och sedan lagt mig efter en prisklass de satt beroende på storlek. För själv har jag fått det av en kompis som ville bli av med det och inte orkade lägga energi på att sälja det…

heavymetalman
0

1600 får du nog aldrig för det… 700-800 max…

Mvh Patrik

tira
0

håller med .jag skulle aldrig ge mer än 500 och tror att du måste ha tur för att få över det mvh tira

Asa-N
0

Nej max 500:- och i synnerhet som du fått det själv. Andrahandsvärde på terarier/burar och dylikt är väldigt lågt. En maxi-duna som kostar ca 800:- nytt får du ut max 200-250:- för i andra hand oavsett hur lite använt det är.

Asa-N
0

#2 om du kollar på dem på Blocket så har de i allmänhet legat där flera månader just för att säljaren tar överpris :o)

Eva-M
0

Du har ju själv fått det skriver du….Dumt skrivet med tanke på att du inte gett något för det själv..Sen ett så drastiskt pris….Du får nog sänka priset om du vill bli av med det…och kanske formulera om anonnsen…

Skriver inte av elakhet utan av omtanke…..eftersom du måste bli av med det…

Mvh Eva

AndreasS
0

Nu har själv kollat igenom annonserna på blocket. Ett terrarium med dom måtten ligger mellan 500-1000:-.

Är själv på jakt efter ett med måtten 100x50x50 eller 120x80x80. Hittade det sist nämnda för 500:- och det finns 4 mil från mig. Och vi som håller djur i terrarium har ganska stor koll på andrahands marknaden när det gäller både terrarium och djur som hålls i dom.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Asa-N
0

Jag kollade också här idag, i Sthlms-området där jag bor på Blocket, och det är samma som Andreas skriver, mellan 500-1.000:- några enstaka går över det men det var ett fåtal.

Liz85
0

Har sänkt till 900 nu…

Asa-N
0

…. för ett terrarie du fått gratis själv…. *ler*

AndreasS
0

#11 Det är ju också en sak man tar hänsyn till.