Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettterrarieteknik
Läst 2227 ggr
heavymetalman
0

Bakgrund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är nu färdig med hemmagjord bakgrund till ett av terrarierna… blev ganska nöjd :-)

AndreasS
0

Najs, skulle vilja göra nått likande till min skäggis i stället för en typ akvariebakgrund.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Eva-M
0

Vi använde fogmassa…..sen grå färg…plus lite hönsnät till hyllan…

AndreasS
0

smart :-P

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

koffra
0

Du ska vara nöjd Hevymetalman !!

Blev riktigt bra

heavymetalman
0

Tackar koffra :-)

Wassago
0

Ser ju riktigt proffsigt ut!!! Kanske skulle försöka lura hit dej när dom nya burkarna står på plats! ;)

Eva-M
0

Hallå där……Idéen var helt och hållet min….men så på nåt vis jag vet inte hur så tog han över hela verksamheten….Han trodde väl att han var herren i huset….men han har nog aldrig förstått det hela att det är i grund och botten alltid är jag som bestämmer….Det är väl typ så nästan alla killar/män har det :)

Ideén snodde jag så klart….när vi var och hämtade vår Gröna Leguan….Han killen hade rena drömmen ett helt rum med bara fina terarrie….Det var han som sysslade med det här med fogmassa….

Tänk ett helt rum större än ett normstora vardagsrum med stora terarrie i takhöjd….runt om hela rummet…Sen i mitten 2 rader med terrarie o lite annat….där fanns allt utom ormar…Massor med olika ödlor…..sen sånna där afrikanska snäckor…med mera med mera….en dröm för en reptilälskare…

När vi hittar något lämpligt hus så ska jag även sno den idéen…utan att vara tjuv…bara härmas en hel del…

Tja….nu vet ni bakgrunden till min sambos terrarie som JAG ska ha mina skäggisar i…..

heavymetalman
0

jajajajaja du tror det ja :-P

heavymetalman
0
heavymetalman
0

Vi kommer gärna upp o hälsar på Wassago :-)

tira
0

snyggt!! funderar att prova fogmassa själv har testat med frigolit men det är ganska svårarbteat och mina leder klarar inte det.hur lång tid tog det innan det torkade.mvh tira

Eva-M
0

Tira….mejla hevymetalman..han har all information…eller leta på nätet….för gör man bort sig så går det massor med fogmassa….och en flaska sånt kostar straxt under hundringen…..det kan gå massor om man inte vet hur man ska göra….

Mitt nästa projekt blir grottor till skäggisarna…..använder hönsnät som stomme----det ska bli kul att se vad det blir av det :)

Wassago
0

Ni e hjärtligt välkommna!! :)

Tänk att våra damer alltid tycks tro det e dom som bestämmer!! ;)

[Dandelion1000]
0

Nu blir jag också intresserad av att leka med fogmassa.. Kan du inte skriva här heavymetalman hur man gör för att få det lika fint som du har fått det?? Snälla Oskyldig hehe

heavymetalman
0

http://www.terrarieteknik.se/

gå in här… här står allt du behöver veta om terarie bygge :-)

AndreasS
0

Har själv besökt den sidan och hittade en massa matnyttigt. Kan med glädje rekomendera den sidan.