klockgroda??
är det en sån här du får ? http://www.gd.se/xtralas/furuviksdjur/Bilder/klockgroda_s.jpg
Då kan du inte ha den i akvariet efter som dom ska ha land del hade det varit en klogroda som spenderar det mesta av sin tid i vatten så hade det kanske gått bra. En negativ grej du hade inte haft många fiskar kvar efter som dom äter fisk.
ok! :s
Myrtorpets Möss och Kaniner
jag vet inte om det är klo eller klock men jag vet att dom är albinosar i djuraffären.

Då är det klogrodor, som är vattenlevande. Dock gillar de att ha någon gren, sten, växter eller kanbske helst av allt korkflak uppe vid ytan att hänga på.
De äter fisk och blir rätt stora, men det kanske inte gör något?
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
jag satt och tänkte en dag på vilken grod sort jag hade förut sen kom jag på det en dvärg klogroda en sån kanske man ska skaffa igen då den var väldigt söt och rolig :) vad tror ni?
oj men vår afrikanska klogroda har inte tillgång till land/gren och i den djuraffären vi köpe honom hade de en massa växter och jag tänkte köpa det till honom men då sa kassören att det bara var onödigt..vilken s***hög :( nu måste jag gå å fixa land åt Frog!
På landjakt!

Fast eftersom de i naturen lever där det finns stränder och lägre vattennivåer, anser jag att man ska ge dem tillgång till land/halvland, även om de inte använder det när vi ser det.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter