Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettoff-topic-annat
Läst 1159 ggr
AndreasS
0

1 år närmare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, då har man 1 år närmare pensionen from idag. Nu har jag bara 31 år kvar. Tårtan har jag gjort nu på morgonen.

Bilden “http://reptiler.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=455749f5-9a5b-4281-9603-ac23789d3459&Filename=DSC00577.JPG” kan inte visas, då den innehåller fel.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Asa-N
0

Grattis på födelsedagen från en som har knappt 15 år kvar till pensionen *S* Tatueringen på min avtar är min 50-årspresent *S*

koffra
0

GRATTIS !!!

Hoppas du får en trevlig dag idag !

Mvh Jonny med familj :D

Paddiz
0

GRATTIS på födelsedagen. Hoppas att du får en trevlig dag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

koffra
0

Snygg tårta föresten ! ;)

AndreasS
0

Jag bugar och bockar allra ödmjukast.

#1 Önskar jag oxå finge få en gaddning i present.

#4 Nja lite misslyckad vart den eftersom marsipanen sprack…

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

tira
0

grattis på din dag hoppas du får det bra mvh tira

db-2
0

Grattis!

Asa-N
0

#5 du lyckades hur som helst bättre med tårtan än jag skulle gjort om det är någon tröst :o) Jag såg dessutom inte sprickorna innan du skrev det. Men dem kan du väl kamouflera med en bit marzipan eller tårtgarnityr :o)

AndreasS
0

#8 Att misslyckas för en som är utbildad kock och har jobbat som det i snart 14 år, är en katastrof….

Nu så är tårtan så gott som uppäten, bara några bitar kvar på den. Att försöka sig på att kamoflera sprickorna med marsipan är som att försöka lära en gammal hund att sitta. Visst det går med slutresultatet blir inte så bra och glasyr gillar jag inte.

HellzeN
0

grattis i efterskott…

// Annelie, Peter, Adde och alla djuren :D

silverorm
0

Grattis Grattis!! Glad

Wassago
0

Grattis Andreas!

Eva-M
0

GRATTIS……..lite i efterskott eftersom jag inte visste om det :)

Jamenn…tårtan ser ju kano-fin ut :)

ha ha du resonerar som min äldste son när han fyller år….ett år närmare pensionen….

Hoppas dagen blev kanon :)

AndreasS
0

Tacka alla.

Klart man resonerar så Glad 

Dagen var helt underbar förutom att den regnade bort här i Västerås fast det vart dock bättre väder under kvällen.