Tematävling ! "Ögon"
Jag tänkte att vi kunde ha en bildtävling med olika teman . Om det blir inresse för detta så är det möjligt att det blir ett nytt tema varje månad .
Den första tävlingen tänkte jag att vi skulle fokusera oss på våra reptilers ögon. Bildens fokus ska givetvis vara på ögonen .
REGLER!
- Bilden får inte verka stötande (använd sunt förnuft)
- Bilden måste vara tagen av inläggaren
- Max ett bidrag per person
- Bilden ska ha med temat att göra
Tävlingen pågår till och med 30:e Juni och den 1:e Juli kommer alla här på reptiler.ifokus att rösta fram en vinnare. Reglerna för det tar vi senare.
Vinnaren i tematävlingen vinner äran att vara bästa temafotografen denna månaden !
Har ni frågor ang. tematävlingen så går det alldeless utmärkt att pm:a mig :)
Lycka till och låt bilderna flöda !

Häftigt Koffra!! Ska kolla om jag har något användbart, annars blir det svårt denna månaden för mej att vara medd då alla mina ormar ligger ute på foder i väntan på att nya anläggningen skall bli klar!
Själv så får man plocka fram kameran och fota lite.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Hade visst denna på datorn kom jag på.
Mitt bidrag: Skäggagam
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#7 Shit vilken snygg bild!! :)
Peter! jag bara älskar denbilden :-) riktigt fin :-)

Puttar ..
Min blivande majsorm ligger ju fortfarande i ett ägg…. å jag misstänker att det inte funkar med hamster eller gerbilögon 

Tävlingen är stoppad och en ny tråd där alla får rösta på sin favorit kommer upp om en liten stund .
Mvh Jonny