En förklaring
Ville förklara varför de två översta inläggen som ligger högts upp i Senaste inläggen Just nu så ligger Omröstning Månadens Terrariedjur Juli och skrivregler på Reptiler iFokus där.
Som Sajtvärd har jag fått möjligheten att prova nya versionen av iFokus och dess funktioner, ibland dessa nya funktioner finns det möjlighet att klistra vissa inlägg och det är det jag gjort med dessa två ovanstående nämnda inlägg. Därför ligger dom alltid överst i senaste inläggen. omröstningen kommer att bytas ut när omröstningen är klar och då kommer vinnaren att läggas där.
När den nya versionen av iFokus kommer släppas vet jag inte idag men kommer givetvis tala om detta för er medlemmar när jag som Sajtvärd för klartecken från killarna bakom iFokus. Men kan lova att den är betydligt mycket lättare att använda och många nya och förbättrade funktioner kommer.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Kanon !!
ooh :D
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower