Salvestad ?
Hur har det gått på Salvestadens reptilmässa ? Skulle vart där igentligen , men destvärre så passade inte det mig så bra just nu .
Mvh Jonny
Är också nyfiken på hur det gick…. Och väntar med spänning på en redogörelse från heavymetalman och Wassago….
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Hej!
Nyss hemkommen från Kalmar..
Vad säga om mässan.. som väntad ung. Detta var ju en "mässa", el kanske snarare nån "ormensdag" riktad mot den bredare publiken och inte som många hade missförstått avsett för branchfolk och herpare.
Arrangörerna var mycket nöjda (dom hade 100% mer dagsbesökare än tidigare evenemangsdagar) och har redan nu preliminärt bokat mej för nästa år. Det var kanske lite dålig framförhållning i år samt lite dåligt annonserat. Annars måste jag säga att hela gänget där ute på salve var helt underbara människor!
Med mej hem fick jag ett par pandinusar (kejsarskorpioner) samt en Mexikansk rödknäad tarantella och en liten vagans (red rump) unge. Och ca 150 kackerlackor.
Låter strålande #2, lite synd dock att jag inte fixade fram någon t-shirt åt dig. Ska kolla runt lite kanske tom försöka få nått företag att sponsra med tröjorna.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Tröja vore ju inte fel, e ju ute på tur med jämna mellanrum…
jo, ska försöka med en släkting, får se om han ev. kan nappa…
Wassago, får väl ändå hoppas att Rif nämndes på något hörn???

ja… nåt hörn nämdes det nog på!!:)