Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettom-sajten
Läst 730 ggr
Jennieabramsson
0

Forumets namn

Jag tycker inte riktigt att forumets namn passar. Här kan man ju inte bara diskutera reptiler, utan även insekter, spindlar, amfibier osv. Jag tycker att Terrariedjur vore ett mer passande namn. Jag har inte kollat in på denna sidan innan för att jag trodde att den bara var till för att diskutera reptiler. Så namnet kan ju göra att folk inte hittar hit lika bra.

Jag menar inte att klaga eller så. Sidan verkar vara jättebra och jag kommer säkert ha nytta av den.

Wassago
0

Alla ideer å åsikter är välkommna! Å kan nog hålla med dej! Vi har ju med tiden breddat oss mer och mer vilket jag själv tycker är väldigt kul, så kanske är det dags att fundera på ett namnbyte… Vad säger ni andra??

Ladyinred
0

kan man byta namn på sajten?

Jennieabramsson
0

#2 Det borde ju gå att göra.

AndreasS
0

Jag ska kolla upp det med killarna bakom iFokus om möjligheten finns.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Asa-N
0

#4 Jag tror inte det ska vara omöjligt.

heavymetalman
0

Låter som en bra idé tycker jag…

AndreasS
0

Har idag pm:at Staffan ang detta. Och väntar på svar.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

AndreasS
0

Har fått ett svar ifrån folket bakom iFokus ang ett namnbyte på sajten.

Dessvärre så är detta inte möjligt pga att dom vill hålla dörrarna öppna för andra som vill starta upp sajter som rör terrariedjur, ormar, spindlar ödlor m.m.