Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettom-sajten
Läst 1149 ggr
AndreasS
0

Breaking News.....

Jag som Sajtvärd för Reptiler iFokus har den stora glädjen och presentera detta:

Om allt går som planerat så kommer Nya iFokus lanseras natten mellan torsdag och fredag. Det är väldigt mycket som är nytt och förbättrat. Inte minst är de personliga sidorna mycket mycket bättre!

Till en början kommer det säkert kännas väldigt ovant med det nya, men vi värdar har kört den nya versionen hela sommaren och gillar det, så ge det lite tid.

Trots att det är ordentligt testat så kan det så klart dyka upp ett och annat fel. Om ni stöter på något fel, skriv gärna en rad på Support iFokus så fixar gänget bakom iFokus det så fort de bara kan.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

tira
0

jättespännande ! mvh tira

AndreasS
0

Kan tala om att det kommer en mängd nya funktioner. Och kan också säga att jag gillar den nya versionen bättre än den gamla.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Wassago
0

ska bli spännande!

AndreasS
0

Några nya funktioner i nya iFokus
• Blockering. Man kan helt enkelt blockera någon att besöka ens egen sida, sin gästbok och sin blogg.
• Egen adress till personlig sajt (får inte innehålla å, ä och ö samt mellanslag och andra tecken, medlemmar med sådana tecken i sitt användarnamn får möjlighet att byta nick när de aktivererar sin personliga sajt) Exempel på hur adressen kommer att vara, http://andreass.medlemmar.ifokus.se.
• På din personliga sajt kommer det även att stå om man är Sajtvärd och om man är Medarbetare .
• Kommer att finnas möjlighet att som vanlig medlem att få tillfälle att bli gästskribent. Dvs. att om sajtvärden finner en bra medlem med stora kunskaper om t.ex. majsormar så kan sajtvärden lägga in denne person som gästskribent för att skriva en artikel.
• På första sidan för sajten kommer man att kunna finna vem som är Sajtvärd och vem eller vilka som är Medarbetare.
• Det kommer att finnas möjlighet att klistra trådar som alltid kommer att synas. Kan t.ex. vara en artikel eller en tråd (gäller sajtvärdar och medarbetare).

Paddiz
0

Så roligt att snart få se den nya iFokus. Killarna bakom iFokus ska ha mycket beröm för det de gör.

Att kunna blockera någon från ens egen sida kan behövas ibland.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

AndreasS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Liten apptitretare på hur det kommer att se ut på första sidan i nya iFokus.

http://reptiler.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=265b4681-98cb-4a16-b0c5-a82f8b031092&Filename=iFokus_V3.jpg

Wassago
0

Håller med Paddiz, iFokus e en kanonide från killarna bakom!! Hoppas nu bara en komplett teknik idiot som jag klarar upp att hantera nya iFokus! :)

AndreasS
0

Det tar ett tag innan man lär sig, när man väl lärt sig så går det som på räls.

AndreasS
0

Runt 01.00 inatt kommer övergången till nya iFokus om allt går som det ska.

Asa-N
0

Och det funkar som det ska verkar det som :O)