Vad tycker ni?
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

tror det blir kanon så en 5:a
Bara man ger det lite tid så kommer det att vara bättre än den gamla.
#2 Åh du har fixat en Avatar nu 

Jag kommer inte in på min sida, kan ej "aktivera" mitt konto så att säga..
Vad göra?
#4 Det enda jag kan göra är att länka dig hit. Länken går till Support sajten och till en tråd om just detta ämne där kan du lägga in ett inlägg om att du inte kan aktivera din personliga sida så kommer du säkert få hjälp av johan. Vad jag har förståt det så kan man inte ha namn med _ "underscore, understreck".

Fick helt enkelt byta namn, så nu funkar det :P
#6 Kalas, du frågade ju om det tidigare. Bra att det löste sig för dig.
Jag gav det en 4, har inte riktigt vant mig vid det än, men tror det kommer bli bra så fort man har vant sig och lärt sig allt nytt :)