Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettom-sajten
Läst 1669 ggr
Eva-M
0

Hur gör man ?

Hur gör man om man vill avlsuta sitt medlemskap på reptiler i Fokus ?

AndreasS
0

Du avregistrera dig. Du klickar på inställningar högt upp till höger. Väljer personliga inställningar. Sedan väljer du Fler personliga inställningar och sedan Avsluta konto.

Synd att du inte vill vara kvar här hos oss…

Men jag som Sajtvärd vill tacka för tiden som du vart medlem här på Reptiler iFokus.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Eva-M
0

Mig veterligen skrev jag aldrig att jag skulle gå ur Reptiler i Fokus ???

Det var bara en fråga….det är så mkt nytt här och jag är av den frågvisa sorten…..som gärna ställer frågor som jag inte hittar svar på….

AndreasS
0

Då var det jag som tolkade frågan som om du ville avluta ditt konto.

Ber om ursäkt…

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Eva-M
0

ja det är mkt nytt här…

AndreasS
0

Jo det är en hel del nytt, tom för mig. Men är det nått man är osäker på så tveka inte att kolla inne på Support iFokus.

[peter54]
0

Jag tycker personligen att det nya är rätt bra. Om jag ska framföra något jag inte är så förtjust i är det att det är en väldig massa inlägg som handlar om helt andra saker, inte relaterade till terrariedjur. Kanske blir det så för att iFokus är en sajt med många underrubriker, men jag tycker ändå att det är alldeles för mycket ickerelaterat material.

Jag tycker också att det är konstigt att en såpass liten del av medlemmarna här postar någonting. Ibland känns det som om man måste peta in ett inlägg om vad som helst för att ge lite konstgjord andning till sidan.

AndreasS
0

#6 Det är därför det finns olika kategorier som man kan posta sådant i som t.ex Off topic, zurret, iFokus osv. I iFokus skall enbart sådant som har med hela iFokus att göra postas som t.ex när en ny sajt lanseras i iFokus nätverk. Som medlem på iFokus så kan man även besöka andra sajter. Det finns idag 120 olika intresse sajter inom iFokus nätverket.

Jag försöker så gott jag kan att flytta inlägg dit där de hör hemma om någon skulle ha postat dem i fel kategori.

Eva-M
0

Ok….då känns det som jag ställde en fråga som inte hörde hemma här ?

Men vart skall man vända sig då för att det ska höra hemma här ?

Sen om man ska skicka ett inlägg så måste man väl ha något vettigt att fråga om eller berätta om ?

Man kan väl inte skriva för skrivandets skull ?

Jag tycker att jag har fått bra svar på det jag undrat över…

Sen nu sommartid så får man nog se det som att man har en down period vid datorn…

Man gör så mkt som man inte gör annars…

AndreasS
0

#8 Inte alls.

Huvudfrågan jämnför man med det kategorier som finns finns det inget som passar så kan man posta i t.ex frågelådan, Off topic eller i Zurret.

Gäller frågan något som rör sajten och dess funktioner postas det i iFokus.

Skulle man posta ett inlägg fel så är det ingen fara med det, jag flyttar i så fall på inlägget till rätt plats.

Har man något som man vill dela med sig av som inte har med reptiler/terrarie. Det kan vara om man bara vill skriva av sig så kan man posta det i Off topic eller i Zurret.

Som sagt det är sommartid och då har hela iFokus down period.

Eva-M
0

Bra ! Då vet jag…..