Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettormar
Läst 845 ggr
AndreasS
0

Var hemma hos en vän...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var hem till en mycket god vän idag och gjorde lite terrarie och tillbehörs affärer. Och för första gången så fick jag se hans boa på ca. 2 år. Wow vilka djur och vilka muskler det är en liten skillnad mellan hans boa och min majs… Min majs är ju en mask jämnfört mot hans boa. Passade på att fota boan lite.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

AndreasS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild till….

http://reptiler.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=2ca16e58-9989-4850-abb7-82659c3909a7

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Asa-N
0

Jättefin är den :o)

AndreasS
0

Jepp och det första den gjorde var och ge mig en bamse kram.

Asa-N
0

Hahaha jösses

koffra
0

Visst är boor något speciellt !! Glömmer aldrig första gången jag höll i en boa :D Kärlek direlkt ! hehe .

Riktigt fin boa din kompis har iaf !

AndreasS
0

#5 ja den är fin. Den är förövrigt till salu då han inte har tiden längre till honom.

Se denna tråd.